کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

جو کول: انگلیس می تواند قهرمان جهان شود

هافبک سابق تیم ملی انگلیس و چلسی که سابقه ی بازی در دو جام جهانی را همراه سه شیرها دارد به موفقیت تیم ملی کشورش بسیار امیدوار است.

بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس که در کنار رونی و جرارد در دو جام جهانی 2006 و 2010 حضور داشته است معتقد است که این دو بازیکن می توانند کمک زیادی به موفقیت انگلیس در جام جهانی کنند.  

جو کول در گفت و گو با  talkSPORT تاکید کرد: " قلبم به من می گوید که ما می توانیم قهرمان جهان شویم. با توجه به کیفیتی که بازیکنان تیم دارند و همچنین خبرهایی که از تمرینات تیم می شنوم به موفقیت تیم امید زیادی دارم.

من تمام بازی های دوستانه ی تیم را دیده ام و تحت تاثیر عملکرد بازیکنان قرار  گرفتم. روس بارکلی، آدام لالانا و رحیم استرلینگ بازیکنان فوق العاده خوب و سریعی محسوب می شوند. "

جو کول همچنین در رابطه با اهمیت جرارد و رونی در تیم انگلیس گفت: " نقش استیون جرارد و وین رونی در کنار این جوانان بسیار حیاتی است. رونی فوق العاده است و من اعتقاد دارم که او تمام رکوردهای گلزنی تیم ملی را خواهد شکست." 


مترجم خبر:ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد