کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی اروگوئه- انگلیس؛ بازی بقا

قرار بود سرنوشت گروه D رقابت های جام جهانی را تیم های اروگوئه، انگلیس و ایتالیا رقم بزنند اما پیروزی خیره کننده

 کاستاریکا مقابل اروگوئه، شرایط این گروه را بسیار پیچیده کرد؛ به طوری که ممکن است یکی از مدعیان صعود، پس از پایان دیدار امشب، دیگر شانسی برای رسیدن به مرحله بعد نداشته باشد و جام را خیلی زود ترک کند؛ این برای روی هاجسون و اسکار تابارز که با امیدواری زیادی راهی برزیل شدند، یک فاجعه تمام عیار خواهد بود. 

 

سه شیرها؛ به دنبال راه حل

در چند روزی که بین دو دیدار انگلیس مقابل ایتالیا و اروگوئه فرصت بود، روی هاجسون به این موضوع فکر می کرد که چطور می تواند بدون خارج کردن وین رونی از ترکیب اصلی، بهترین بازی را از او بگیرد. ستاره منچستریونایتد در دیدار برابر ایتالیا، با یک پاس دیدنی، پایه گذار گل دنیل استوریج بود اما در کارهای دفاعی عملکرد چندان خوبی نداشت؛ به طوری که دارمیان، مدافع راست آتزوری، بارها نفوذ کرد و در نهایت گل دوم ایتالیا هم از همان سمت به ثمر رسید.

انتقاد رسانه های انگلیسی که پیش از آغاز رقابت ها هم معتقد بودند رونی نباید در ترکیب اصلی باشد، به حدی افزایش پیدا کرد که حتی خود این بازیکن اعلام کرد مشکلی با نیمکت نشینی ندارد اما به نظر نمی رسد هاجسون چنین تصمیم داشته باشد. احتمال اینکه رونی در دیدار امشب در پست شماره 10، جایی که ژوزه مورینیو به هاجسون توصیه کرده، بازی کند، بسیار زیاد است.

خبر خوب برای هاجسون در چند روز اخیر هم بازگشت الکس اکسلید چمبرلین به تمرینات بود. ستاره آرسنال که در دیدار مقابل اکوادور از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده بود، بهبود پیدا کرده و این به معنای یک گزینه بیشتر برای خط میانی نه چندان مطمئن انگلیس است.

اروگوئه؛ نفرین برزیلی ها سلسته را حذف می کند؟

64 سال قبل اروگوئه ای ها با جام از برزیل به خانه برگشتند اما به نظر نمی رسد این بار اوضاع برای شان به خوبی دفعه قبل پیش برود. شاگردان تابارز در دیدار ابتدایی نمایشی ضعیف مقابل کاستاریکای آماده ارائه دادند تا مشخص شود قهرمان کوپا آمریکای 2011، همچنان سیر نزولی اش را طی می کند. آبی ها که در مرحله مقدماتی جام جهانی، حسابی به دردسر افتادند و در نهایت با عبور از اردن در پلی آف، جواز صعود به جام جهانی را به دست آوردند، مقابل کاستاریکا با تیم آماده 4 سال قبل فاصله زیادی داشتند.

اما برای دیدار امشب، برگ برنده اروگوئه، بازگشت لوئیز سوارز خواهد بود. ستاره لیورپولی ها که باید مقابل بازیکنانی به میدان برود که در طول فصل یا در کنارشان بازی کرده یا مقابل شان و شناخت خوبی از شیوه بازی آنها دارد. او در دیدار مقابل کاستاریکا هم آماده بازی بود اما تابارز ریسک نکرد اما برای دیدار امشب، شرایط سلسته آنقدر بحرانی است که مطمئنا سوارز به میدان خواهد رفت.


مترجم خبر:ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد