کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مشکل سربازی محمد صلاح حل شد

نخست وزیر مصر، شخصا پیگیر مشکل سربازی محمد صلاح شد و آن را لغو کرد.

روزهای گذشته اخبار مختلفی در مورد محمد صلاح و خدمت سربازی پخش شده بود، اخباری که ادعا می کردند صلاح باید برای سربازی انگلیس را برای مدت 1 سال ترک کند و به مصر برود.   این یک مشکل واقعا جدی هم برای صلاح و هم چلسی محسوب می شد که بر روی این بازیکن حساب باز کرده است.

با این حال پس از این که ابرهایم مهلب، نخست وزیر مصر شخصا با افراد بلند پایه کشور مذاکره کرد، مشکل سربازی صلاح کاملا رفع شد و حالا می تواند با خیال راحت فوتبالش را در چلسی ادامه دهد.

مهلب جلسه ای با شوقی غریب، سرمربی تیم ملی فوتبال مصر و همچنین وزیر آموزش عالی کشور برگزار کرد و پس از این که وضعیت صلاح را مشخص کردند، گفته می شود مهلب گفته که تصمیم برای جدا کردن صلاح از فوتبال اروپا و چلسی، برای فوتبال مصر یک تعداد محسوب می شود.

این خبر فوق العاده ای برای مورینیو می باشد که به سبک بازی محمد صلاح علاقه فراوانی دارد و برای فصل بعد روی او حساب بزرگی باز کرده است.

صلاح ژانویه 2014 با 11 میلیون پوند از بازل به چلسی آمد و مقابل آرسنال و استوک در استمفوردبریج گلزنی کرد و هر بار که به میدان می رفت بسیار خوب بازی می کرد. 

همچنین موفق شد که گل تساوی بخش چلسی را در دیدار دوستانه روز گذشته مقابل ویمبلدون به ثمر برساند، بازی که در نهایت 3-2 به سود آبی ها به اتمام رسید.


منبع:chelsealondon.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد