کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تورس از چلسی جدا شود، دروگبا جای او را خواهد گرفت

یک نشریه فرانسوی ادعا کرد دیدیه دروگبا در آستانه پیوستن دوباره به آقای خاص است اما رخ دادن این اتفاق منوط به جدا شدن تورس از آبی‌پوشان لندن است.

 نشریه اکیپ فرانسه با اعلام اینکه دیدیه دروگبا آماده بازگشت به چلسی است ادعا کرد به محض آنکه آبی‌‌های لندن بتوانند برای فرناندو تورس، مهاجم اسپانیایی خود یک مشتری پیدا کنند، دروگبا را به استمفوردبریج بازخواهند گرداند.  

طبق گزارش اکیپ دروگبای 36 ساله که قراردادش با گالاتاسرای به پایان رسیده است، با چلسی قراردادی یک ساله خواهد بست و به زودی برای دومین بار آبی‌پوش می‌شود و به همان تیمی می‌پیوندد که با آن فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد.

در همین حال نشریه انگلیسی ‌استار خبر دیگری درباره مهاجم تیم ملی ساحل عاج دارد و ادعا کرده که مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی در تلاش است تا دروگبا را جذب کند.

این نشریه با اشاره به شکستگی پای آلوارو نگردو، مهاجم اسپانیایی منچسترسیتی که او را برای چهار ماه خانه‌نشین خواهد کرد،‌ دروگبا را گزینه مورد نظر پیگرینی برای پر کردن جای نگردو معرفی کرده است. اینطور که پیداست پیگرینی هم قصد دارد با دروگبای 36 ساله قراردادی یکساله ببندد.


مترجم خبر:خبرگزاری تسنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد