کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تری: من هم به سختی می‌توانم انتقال لمپارد را باور کنم

کاپیتان چلسی پیوستن لمپارد به منچستر سیتی را شگفت‌انگیز خواند. تری می‌گوید او همانند هواداران چلسی به سختی می‌تواند این انتقال را هضم کند و با آن کنار آید.
 شاید بتوان گفت که عجیب ترین انتقال بازیکن در لیگ برتر انگلیس پیوستن فرانک لمپارد به منچسترسیتی باشد.   لمپارد پس از سال ها حضور در جمع آبی پوشان لندن قراردادش را با این تیم تمدید نکرد و به نیویورک سیتی آمریکا پیوست اما طولی نکشید که او با باشگاه منچستر سیتی به توافق رسید و حاضر شد تا به صورت قرضی برای قهرمان فصل قبل لیگ جزیره به میدان برود.

لمپارد چهره بسیار محبوبی در ورزشگاه استمفوردبریج است. او هر چند یک هافبک است اما بهترین گلزن تاریخ باشگاه چلسی به شمار می‌آید اما تصمیم گرفت به منچسترسیتی برود که این بدون شک باعث خشم هواداران چلسی شده است و هنوز آنها در شوک این انتقال هستند.

علاوه بر هواداران چلسی بازیکنان این تیم هم پیوستن لمپارد به سیتی را باور ندارند. جان تری، کاپیتان این تیم گفت: تماشاگران به سختی می توانند این انتقال را درک کنند. خود من هم از این انتقال شگفت‌زده شدم. هواداران لمپارد را یک قهرمان واقعی می‌دانستند. ما بازیکنان چلسی هم به سختی می‌توانیم با این موضوع کنار بیاییم. من با بازیکنی مثل لمپارد همبازی نبوده‌ام. او واقعا خوب و روز به روز در حال پیشرفت بود.

دروگبا از بازیکنانی است که تری همچون لمپارد با او خاطرات زیاد و شیرینی دارد که مهمترین آن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. تری درباره بازگشت دروگبا به استمفوردبریج گفت: دروگبا الان هم بازیکن خوبی است. کنترل او حتی در تمرین هم سخت است. او از نظر بدنی بسیار قوی است. حضور دوباره او در چلسی بسیار مهم است و به تیم کمک می کند؛ چرا که دوست دارد همواره پیروز باشد.

منبع:ایسنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد