کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دستمزد درخواستی رونالدو از منچستر یا چلسی

کریستیانو رونالدو دستمزد هفتگی سرسام‌آور 500 هزار پوندی را برای پیوستن به چلسی یا منچستر یونایتد درخواست خواهد کرد.

ستاره‌ی رئال مادرید هفته‌ی قبل این داستان را که او ۱۸ ماه قبل در تابستان ۲۰۱۳ در آستانه‌ی بازگشت به یونایتد قرار داشت،   تایید کرد. مسوولان یونایتد در آن زمان آمادگی پرداخت درخواست‌های رونالدو را نداشتند و رفتن سر الکس فرگوسن از یونایتد نیز مزید بر علت شد تا سرانجام رونالدو قرارداد جدیدی را با رئال با ارزش تقریبی ۳۵۰ هزار پوند در هفته به امضا رساند.


اما از آن زمان تا به حال، یونایتدی‌ها یک قرارداد با دستمزد هفتگی ۳۰۰ هزار پوندی را با وین رونی امضا کرده‌اند و هفته‌ی گذشته نیز رادامل فالکائو را طی قراردادی به خدمت گرفتند که برای او ۳۹۰ هزار پوند در هفته درآمد خواهد داشت. شایان ذکر است که معامله‌ی فالکائو توسط ژرژه مندز ابرـ‌دلال جوش داده شد، همان کسی که کارگزار رونالدو نیز هست.


سیاست جدید منچستر یونایتد سازوکار مالی جدیدی را در این باشگاه تعریف کرده است و این نکته که گلیزرها مالکان آمریکایی این باشگاه جدیداً سر کیسه را تا این حد شل کرده‌اند، شاید رونالدو را تشویق بکند که دوباره بازگشت به لیگ برتر را مد نظر قرار بدهد.


اما ارتباطات خوب ژرژه مندز با ژوزه مورینیو [او مدیر برنامه‌های ژوزه مورینیو نیز هست] و رومن آبراموویچ، مربی و مالک چلسی نیز نکته‌ای‌ست که نباید از نظر دور داشت. شاید این امر سبب شود تا رونالدو که هفته‌ی گذشته گفته بود می‌تواند در تابستان آینده رئال را ترک کند، برای پیوستن به این باشگاه لندنی نیز وسوسه شود.


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد