کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کنفرانس خبری مورینیو پیش از بازی با شالکه

مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی با شالکه در لیگ قهرمانان، مذاکرات جهت تمدید قرارداد ادن هازارد را تایید کرد و عنوان کرد که دوست دارد برای سومین بار قهرمان این جام معتبر اروپایی شود.

فرداشب آبی ها در بازی دشوار مقابل شالکه آلمان قرار خواهند گرفت.
  
خوزه مورینیو در کنفرانس خبری خود گفت: "محرک من تلاش برای بردن است. من برای باشگاهم، بازیکنانم و هواداران کار می کنم، نه برای خودم."

"مهم نیست در چه رقابتی هستیم، می خواهیم همه بازی ها را ببریم. بینش ما تغییری نکرده است. شالکه جلوی بایرن مساوی گرفت، بازی قبلی را هم باخته اند، ولی این چیزی را تغییر نمی دهد."

مورینیو در ادامه مذاکرات برای تمدید قرارداد با ادن هازارد را تایید کرد و عنوان کرد که خود هازارد نیز دوست دارد در چلسی بماند.

مورینیو راجع به ستاره تیمش گفت: "ادن هازارد برای ما ارزش زیادی دارد چون بازیکن فوق العاده ایست، امیدهای بزرگی داریم که یک روز به یکی از بهترین ها تبدیل شود."

"هنوز خیلی مانده که تیممان کامل شود، ولی تلاش می کنیم که هر روز پیشرفت کنیم. امروز همین کار را کردیم، تلاش کردیم تا در برخی از جنبه های بازی پیشرفت کنیم."

"4 بازیکن زیر 21 سال در تیم داریم. همه آن ها بازیکنانی هستند که باور زیادی به آن ها داریم."

مورینیو که تا به حال 2 بار قهرمان لیگ قهرمانان شده ادامه داد: "این جام بخشی از تاریخچه من است و من هم بخشی از تاریخچه جام هستم. بردن جام با 3 باشگاه متفاوت، منحصر به فرد خواهد بود. آیا می خواهم دوباره قهرمان شوم؟ قطعا. ولی در حال حاضر بیشتر فکرم روی صعود به دور بعدی رقابت هاست."


ادامه دارد


منبع:chelsealondon.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
Hazard چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 19:12

با حرفاش علاوه بر بازیکنا به هواداران هم روحیه میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد