کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تری: چلسی همیشه تیکی‌تاکا بازی می‌کرد

جان تری کاپیتان چلسی ادعا می‌کند که آن‌ها همیشه تیکی‌تاکا بازی می‌کرده‌اند و همچنان خرید جدید این باشگاه سسک فابرگاس را تحسین می‌کند.
فصل گذشته از تیم ژوزه مورینیو بابت فوتبال دفاعی انتقاد می‌کردند، اما در این فصل چلسی سرگرم‌کننده‌ترین فوتبال را ارایه داده است. آمدن فابرگاس از بارسلونا و دیه‌گو کاستا از اتلتیکو مادرید 15گل را در چهار هفته‌ی اول لیگ برتر برای آبی‌ها به بار آورده است. اما تری این اتهامات را که آمدن ستاره‌های اسپانیایی اصول کار چلسی را شکل داده‌اند رد می‌کند.
  

او می‌گوید: «فابرگاس مرتبط با تیکی‌تاکا ست، اما ما در چلسی همیشه این‌جوری بازی کرده‌ایم. توپ را پاس بده، بازی را کنترل کن، و گزینه‌های بیشتری برای حرکت به جلو در اختیار تیم خودی قرار بده. صادقانه بگویم، فکر نمی‌کنم تغییرات عمده‌ای ایجاد شده است. ما همیشه در پی بازی از عمق میانه‌ی میدان بوده‌ایم. شما می‌توانید کیفیت‌هایی را که سسک با خود به میدان می‌آورد ببینید، او می‌تواند پاس‌هایی را پیدا کند که دیگران نمی‌توانند، او توپ را واقعاً خوب نگه می‌دارد و به ما کمک می‌کند بازی‌ها را تحت کنترل داشته باشیم. داشتن بازیکنی که در ترکیب تیم اسپانیا این‌قدر تاثیرگذار بوده است، همراه با دیه‌گو کاستا، خیلی عالی بوده است.»

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد