کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیگرینی: چلسی قصدی برای پیروزی مقابل ما نداشت؛ آنها 9 نفره دفاع می کردند

مانوئل پیگرینی گفته به نظرش در جریان تساوی یک-یک چلسی و سیتی، تیم میهمان هیچ قصدی برای رسیدن به پیروزی نداشته است.
مدافع عنوان قهرمانی عصر دیروز بعد از اخراج زابالتا، حدود نیم ساعت از بازی را با یک یار کمتر انجام داد و گل دقایق پایانی فرانک لمپارد بود که یک امتیاز این بازی مهم را نصیب شان کرد، ولی سرمربی شیلیایی سیتی از نتیجه بازی راضی نبود.   او از روحیه بازیکنانش تمجید کرد، ولی حریف بسیار تدافعی شان را مورد انتقاد قرار داد. سرمربی منچستری ها، که تا بدین جای فصل یک باخت هم مقابل استوک سیتی داشته اند و پنج امتیاز هم با همین چلسی صدرنشین اختلاف دارند، بعد از بازی به اسکای گفته دفاع از عنوان قهرمانی آسان نخواهد بود:

"فکر می کنم بازی شباهت بسیاری به دیدار با استوک داشت. از این لحاظ برایمان مشکل شد که آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند، ولی 9 نفر در مقابل دروازه گذارده بودند. در نیمه دوم بخصوص شانس هایی برای گلزنی داشتیم، ولی از آنها بهره نبردیم.

"بعد از گلزنی آنها، شخصیت خود را با انجام بازی با 10 نفر، نشان دادیم. به نظرم دفاع از عنوان قهرمانی مشکل خواهد بود، چون همه تیم ها همان گونه که چلسی مقابل مان بازی کرد، ظاهر می شوند. فکر می کنم آنها قصدی برای کسب 3 امتیاز در این بازی نداشتند و فقط چشم به ضدحملات دوخته بودند."

پیگرینی از صحبت در مورد تصمیم مایک دین در اخراج زابالتا خودداری نموده و اضافه کرد: "خوشحالم که بازی امروز با تساوی به پایان رسید." 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد