کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

خوسه‌لو: پپ؟ مورینیو بهترین است!

ستاره تیم هانوفر در صحبت‌های اخیرش ژوزه مورینیو را بهترین مربی جهان دانست و از بحران اقتصادی در اسپانیا به عنوان دلیل اصلی سرازیر شدن ستارگان این کشور به باشگاه‌های آلمانی یاد کرد.

خوسه‌لو در گفتگو با "بیلداشپورت" اظهار داشت:"شخصا گواردیولا را نمی‌شناسم. برای من مثل همیشه مورینیو بهترین است.   او واقعا یک آدم فوق‌العاده است. همه بازیکنان از وی به نیکی یاد می‌کنند. در عوض گواردیولا مسئول اصلی ترک اسپانیا توسط ستارگان این کشور است. اولین سالی که در بوندسلیگا حضور پیدا کردم، شاید پنج یا شش بازیکن اسپانیایی اینجا بودند. الان هر سال این تعداد بیشتر می‌شود. تقصیر گواردیولا است. من مطمئنم اگر او نبود این همه اسپانیایی‌ به بایرن مونیخ نمی‌رفتند. البته در کنار این‌ها این واقعیت را نمی‌توان نادیده گرفت که بوندسلیگا بهترین لیگ دنیاست."

خوسه‌لو که سابقه پوشیدن پیراهن رئال مادرید را در کارنامه دارد، برای کشورش نگران است:" به جز چهار تیم بزرگ لالیگا، سایر تیم‌ها تحت‌الشعاع بحران اقتصادی در کشور قرار گرفته‌اند. باشگا‌ها تنها می‌توانند به مدت یکسال بازیکنانشان را قرض دهند. خریدی هم در کار نیست، مگر به ندرت. پرداخت پول بازیکنان هم معضل دیگری است."


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد