کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

روبرتو دی متئو جای ینس کلر را در شالکه گرفت

این تیم آلمانی تصمیم گرفت تا به همکاری با ینس کلر مربی 43 ساله‌ی خود پایان دهد و به کسی که چلسی را در سال 2012 قهرمان اروپا کرد روی بیاورد.
فصل 15-2014 برای شالکه بسیار ضعیف شروع شد و آن‌ها در دور اول جام حذفی آلمان در برابر دینامو درسدن حذف شدند.   اما یک تساوی خارج از خانه در برابر چلسی و دو برد پیاپی در مقابل تیم‌های وردربرمن و بروسیا دورتموند رقیب، روحیه‌ها را در گلزن‌کرشن بالا برد و فشارها را از روی کلر کاهش داد. با این حال پس از یک تساوی ناامیدکننده در برابر ماریبور در هفته‌ی گذشته و شکست مقابل هوفن‌هایم در روز شنبه، کلر سه‌شنبه‌شب طی ملاقاتی با هورست هلدت مدیر ورزشی این باشگاه از سمت خود برکنار شد. کلر 43 ساله که در ابتدا به عنوان مربی تیم زیر 17 سال شالکه آغاز به کار کرده بود در دسامبر 2012 جایگزین هاب استیونس روی نیمکت مربی‌گری این تیم شد، اما حالا پس از کسب تنها دو پیروزی در 10 مسابقه‌ی ابتدایی این فصل در رقابت‌های مختلف از کار برکنار می‌شود.
 
جانشین کلر، روبرتو دی‌متئوی ایتالیایی‌ست که پس از اخراج از چلسی در نوامبر 2012 تا به حال کار تمام‌وقتی نداشته است. دی‌متئو پس از آن که به صورت موقتی تا پایان فصل  12-2011 سکان هدایت چلسی را برعهده گرفت، موفق شد به شکلی معجزه‌آسا با شکست بایرن مونیخ در آلیانس آره‌نا در ضربات پنالتی، تیم لندنی را به نخستین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان سوق بدهد. اما دوران حضور او در جمع آبی‌ها پس از عدم توفیق در روند دفاع از عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان و به دنبال شکست 0-3 در برابر یوونتوس در تورین به پایان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد