کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کنفرانس خبری مورینیو بعد از بازی با مایبور

چلسی دیشب توانست در نمایشی دلچسب، ماریبور اسلوونی را در استمفورد بریج، 6 بر صفر درهم بکوبد و این صحبت های بعد از بازی ژوزه مورینیو با وبسایت یوفا است:
"خوب بازی کردیم. به خودمان باور داریم. کاملا محکم هستیم و به تعادل خوبی رسیده ایم. اکنون به بازیکنانی رسیده ایم که سال گذشته آماده می کردیم و دیگر به سیستم خو گرفته اند؛  سال گذشته نتوانسته ایم به این خوبی شویم. نتایج و عملکردهای خوب، اعتماد به نفس می آورد و در نتیجه بازیکنان را به بهترین فرم شان می رساند.

"در پایان نیمه اول، نتیجه 3 بر صفر بود و معمولا این طور مواقع دیگر دست برمی دارید، ولی ادامه دادیم و می خواستیم بیشتر گل بزنیم. قبل از مسابقه به بازیکنان گفتم بهترین راه مقابله با حریفانی که پتانسیل ما را ندارند، انجام بهترین بازی ممکن است. آنها شایسته احترام ما هستند و چون این قدر به آنها احترام داشتیم، چنین نمایش محکمی از خود بروز دادیم. 

"خوب بازی می کنیم و در حال کسب نتایج رضایت بخش هسیتم. آخرین گل دیدیه برای چلسی، مهم ترین گل تاریخ این باشگاه بود و خوشحالم او امشب توانست دوباره گل بزند. این دیدار همچنین برای دومنیک سولانکه به عنوان اولین بازی اش، بهترین موقعیت بود. او هیچ گاه این مسابقه را فراموش نخواهد کرد و مسلما بازی های لیگ قهرمانان متعددی خواهد داشت.

"در دور گروهی قرار داریم. فقط 3 بازی انجام داده ایم. برای حضور در فینال، باید 12 بازی انجام دهیم که راه بسیاری مانده است. به نظرم صحبت از فینال در حال حاضر، ناشیانه است چون هنوز از گروه مان هم صعود نکرده ایم. باید قدم به قدم پیش روی کنیم. قدم اول، صعود و دومی، صدرنشینی است. از آن به به بعد، از آنجا جلو خواهیم رفت."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد