کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیگرینی: از گل فان‌پرسی به چلسی لذت بردم

سرمربی منچستر‌سیتی با سخت توصیف کردن داربی این شهر عنوان کرد از گل فان‌پرسی به چلسی لذت برده است.
منچسترسیتی در هفته‌ دهم لیگ برتر باید در داربی شهر منچستر برابر شاگردان فان‌خال به میدان برود. منچسترسیتی که فصل گذشته موفق شد در دو دیدار رفت و برگشت منچستریونایتد را شکست دهد، امیدوار است با پیروزی در این دیدار شکست برابر وستهام را به دست فراموشی بسپارد.  

مانوئل پیگرینی پیش از دیدار تیمش برابر منچستریونایتد گفت: بازی سختی در انتظار هر دو تیم است؛ چرا که می‌دانم منچستریونایتد هم به دنبال برد در این دیدار است. آنها نسبت به ابتدای فصل بهتر شدند و با بازگشت رونی و فالکائو قدرتمندتر هم خواهند بود. امیدوارم که در این دیدار حساس بتوانیم پیروز از میدان خارج شویم.

پیگرینی در باره تساوی منچستریونایتد با چلسی ادامه داد: دروغ نمی‌گویم از گلی که فان‌پرسی زد، خیلی خوشحال شدم و لذت بردم.

پیگرینی درباره اختلاف امتیازی تیمش با چلسی گفت: هیچ ترسی ندارم که قرار است چه اتفاقی در پایان فصل رخ دهد. منتظر می‌مانیم تا ببینیم چلسی در دیدارهای آینده خود چه نتایجی را کسب خواهد کرد. هنوز به بازیکنانم ایمان دارم و معتقدم با بازیکنانی که در اختیار داریم، می‌توانیم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود تلاش کنیم. در حال حاضر در شرایط خوبی قرار داریم. به هیچ تیمی در ابتدای فصل جام نمی‌دهند. تیمی موفق است که بتواند در بازی‌های متعدد فصل روند خوبش را حفظ کند تا در نهایت به قهرمانی برسد. اصلا به عملکرد تیم‌های دیگر کاری ندارم و برایم مهم نیست که آنها چه عملکردی خواهند داشت. تنها به تیم خود فکر می‌کنم و مطمئنم اگر بتوانیم روند رو به رشد خودمان را ادامه دهیم در انتهای فصل به قهرمانی خواهیم رسید. هنوز 87 امتیاز دیگر تا پایان فصل باقی مانده و هیچ چیزی تغییر نکرده است.

پیگرینی ادامه داد:‌ در این فصل در خیلی از بازی هایمان شایسته برد بودیم ولی با بدشانسی و بی‌دقتی نتوانستیم پیروز شویم. در هر دو دیداری که شکست خوردیم، تیم برتر میدان بودیم. لیگ برتر همین است. گاهی تمام بازی در اختیار شماست و سراسر بازی موقعیت گل ایجاد می‌کنید ولی در نهایت دروازه خودی را باز شده می‌بینید و همه چیز به یک باره عوض می‌شود. حالا نیز چیز خاصی رخ نداده است و می توانیم اختلاف پیش آمده با صدر جدول را جبران کنیم. فراموش نکنید سال گذشته هم فصل را خوب شروع نکردیم و در ابتدای فصل در رده ششم قرار داشتیم ولی رفته‌رفته بهتر شدیم و توانستیم به عنوان قهرمانی دست یابیم.

مانوئل پیگرینی درباره جاه‌طلبی‌های تیم عنوان کرد: کاملا مطمئنم که منچسترسیتی به زودی فاتح لیگ قهرمانان اروپا می‌شود. می‌دانم که لیگ قهرمانان اروپا چه رقابت سخت و دشواری است. فصل گذشته پیشرفت زیادی کردیم ولی برابر بارسلونا ناکام بودیم و حذف شدیم. این به این معنا نیست که کارمان در لیگ قهرمانان تمام شده است. این فصل با قدرت در این رقابت‌ها شرکت و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم تا جایی که ممکن است بالا برویم.

سرمربی سیتی ادامه داد:‌ تیم ما به دنبال این است که هر ساله قهرمان اروپا شود. او به "اسکای اسپورت" گفت: مالک باشگاه فقط به دنبال این نیست که روزی بتوانیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم بلکه از ما می‌خواهد مثل باشگاه‌هایی شویم که هر ساله برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگند تا بتوانیم این جام را کسب کنیم. ما نه تنها در لیگ قهرمانان که در لیگ‌های دیگر نظیر جام حذفی و لیگ برتر نیز مدعی هستیم. شما دیدید که فصل گذشته توانستیم دو جام به دست بیاوریم. حالا به دنبال ادامه روند موفقیت‌هایمان در ادامه فصل هستیم.

منبع:ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد