کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی، قدرت شماره ۱ و ۲ لیگ برتر انگلیس در حمله و دفاع

آمار و ارقام می‌گوید چلسی بهترین تیم هجومی و دومین تیم قدرتمند دفاعی کنونی لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شود.
 
تیم ژوزه مورینیو(آقای خاص) تا به اینجای فصل 2015-2014 توانسته 26 گل به ثمر رساند. این رقم بالاترین میزان گل زده توسط یک تیم باشگاهی در سطح لیگ برتر انگلیس است. به این ترتیب تیم تحت امر ژوزه مورینیو صاحب میانگین 2.6 گل در هر بازی است.

بعد از آبی‌پوشان استفموردبریجی، ساوت‌همپتون با 21 گل زده، قدرت زیادی داشته است. این تیم قدیمی لیگ برتری اکنون میانگین 2.1 گل زده در هر بازی را از خود به جای گذاشته است.

منچسترسیتی که با یک گل برنده دربی با من‌یونایتد شد،‌ نیز 20 گل زده و با میانگین 2 گل در هر بازی صاحب پله سوم در جمع گلزن‌ترین تیم‌های انگلیسی است.


 

*چلسی دومین خط مستحکم لیگ برتر انگلیس

در بخش دفاعی، چلسی در فصل جاری نیز عملکرد قابل توجهی داشته است. مورینیو که همیشه در تیم‌های تحت‌امر خود به استحکام دفاعی، توجهی زیادی داشته، تا به اینجا تیمش 10 گل را پذیرا شده است و به طور متوسط در هر بازی یک گل خورده است.

به همین خاطر بعد از ساوت‌همپتون که تنها 5 گل خورده و میانگین نیم گل در هر بازی را ثبت کرده،‌ دومین خط مستحکم لیگ برتر است.

البته تیم مورینیو در این جایگاه با تیم‌های سوانسی و منچسترسیتی هم‌رتبه هستند.

سومین خط دفاع مستحکم نیز به آرسنال تعلق می‌گیرد که 11 گل دریافتی در کارنامه داشته و میانگین گل خورده‌اش 1.1 در هر بازی است.

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا / مشهد سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 19:13

این سایت عالیه.خیلی پسندیدمش.واقعا خسته نباشید.

به مرور زمان تو جفتش قدرت اول میشه ایشالله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد