کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت: چلسی _ برنلی / دیدار صدر نشین ها و قعر نشین ها در استمفوردبریج

هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلستان فردا از ساعت 18:30 دقیقه به وقت تهران با شش دیدار اغاز میشود و در این بین چلسی میزبان برنلی است.

http://www.chelseafc.com/content/cfc/en/homepage/news/boilerplate-config/latest-news/2015/02/pre-match-briefing--chelsea-v-burnley.img.png

اختصاصی سایت، صدرنشین لیگ جزیره عصر شنبه پذیرای تیم قعرنشین برنلی است.


  

شیرهای لندنی که تا کنون از صدر جدول جدا نشده اند فردا باید در مقابل تیم نه چندان خوب برنلی بازی کنند. این دیدار برای مورینیو و مردانش دیدار سختی نیست و میتوانند به راحتی پیروز شوند مگر اینکه شاگردان اقای خاص دچار غرور شوند و خود را از پیش برنده بدانند. درست است که بارنلی تیم ته جدولیست و احتمالا سقوط هم خواهد کرد اما سرشار از انگیزه هستند و میتوانند با یک دفاع خوب و منسجم جلوی شیرها را بگیرند هر چند که انها بدترین خط دفاع لیگ را دارند و با خوردن 43 گل  از این حیث رتبه اول را در لیگ دارند. فصل قبل مورینیو و شاگردانش در مقابل چنین تیمهایی امتیاز از دست دادند که میتوان به باخت انها در مقابل ساندرلند اشاره کرد. اما مورینیو و هواداران چلسی امیدوارند که در این فصل چنین اتفاقاتی رخ ندهد و با خریدهایی که این فصل انجام دادند در مقابل چنین تیمهایی هم پیروز باشند و بتوانند در قلب دفاع انها رخنه ایجاد کنند.

کاملا مشخص است که برنلی فردا به دنبال پیروزی نخواهد بود و گرفتن یک امتیاز هم میتواند برای انها عالی باشد اما چنین کاری هم ساده نخواهد بود چرا که چلسی در خانه بازی میکند و هر تیمی را در این ورزشگاه به زانو در اورده.
تیمهایی که قدرتی فراتر از برنلی داشتند در این ورزشگاه دوام نیاوردند و با دست خالی این ورزشگاه را ترک کرده اند.

چلسی با 55 گل زده بهترین خط حمله لیگ را دارد و در مقابل تیمی قرار میگیرد که بدترین خط دفاعی لیگ را دارد. ابی ها روی کاغذ از شانس بالایی برای پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار برخوردار هستند. و میتوانند به یک پیروزی پر گل دست پیدا کنند.

مردان مورینیو پس از اینکه سه شنبه هفته قبل یک دیدار سخت و حساس با پی اس جی داشتند راهیه این دیدار میشوند. اما مردان سین دایچ اخرین دیدار خود را 22 بهمن ماه انجام دادند و پس از 10 روز استراحت راهیه استمفوردبریج میشوند. برنلی ان هفته شکست خورد و در مقابل منچستر یونایتد 3_1 مغلوب شد اما ابی ها در همان روز با تیم اورتون دیدار کردند و موفق شدند تافی ها را 1_0 شکست دهند سپس به پاریس سفر کردند و در برابر پی اس جی به تساوی 1_1 رسیدند.

برنلی در شش دیدار اخری که میهمان بوده بردی کسب نکرده انها 4 بازی را واگذار کردند و 2 دیدار هم مساوی شده اما مردان مورینیو در شش دیدار اخر خود که میزبان بودند به 4 برد یک تساوی و یک شکست دست یافته اند. که تک باخت انها در خانه در این فصل به دیدار با براتفورد در جام حذفی باز میگردد. این دو تیم تا کنون چهار بار در مقابل هم قرار گرفتند که سهم چلسی 3 برد و یک شکست بوده.

این دو تیم اولین بازی فصل خود را در مقابل هم انجام دادند که در ان دیدار چلسی موفق شد 3_1 از سد حریف خود بگذرد. در ان بازی که برنلی میزبان هم بود ابتدا از حریف خود پیش افتاد اما در نهایت با سه گل شکست را پذیرفت. گل های ان دیدار را کاستا _ شورله و ایوانوویچ برای چلسی و تک گل برنلی را اسکات ارفیلد به ثمر رساند.





برنامه بازی های هفته بیست و ششم:









جایگاه دو تیم در جدول انگلستان:








مورینیو برای این دیدار تنها میکل را در اختیار ندارد. اما اقای سین دایچ 4 بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت. با توجه به مصدومان و خستگی بازیکنان پیش بینی میشود ترکیب احتمالی بدین گونه باشد:








اسامی مصدومان دو تیم:





بهترین های دو تیم:








مقایسه اماری کوتاه از دوتیم:










نتایج 4 دیدار گذشته دو تیم:








در بازی های رو در روی این دو تیم10 گل زده شده است که 8 گل سهم چلسی و 2 گل سهم برنلی بوده است:






درصد دقایق بازی که گل های دو تیم ثبت شده








درصد نقاط مختلف زمین که گل های دو تیم زده شده:









نتایج 6 دیدار اخیر دو تیم در تمامی رقایت ها:









نتایج 6 دیدار اخیری که چلسی میزبان و برنلی میهمان بوده:









ترکیب و نتیجه اخرین بازی دو تیم در لیگ برتر:







ترکیب دیدار چلسی با پی اس جی:







نتیجه و امار اخرین بازی دو تیم در استمفوردبریج:










بیشترین کلین شیت در لیگ برتر:










اسامی بازیکنانی که 55 گل چلسی را ثبت کرده اند:








امار مربی تیم برنلی اقای سین دایچ: (113 بازی _ 44 پیروزی _ 36 تساوی _ 33 باخت)










سه دیدار اینده ابی ها:








پیش بینی کارشناسان از نتیجه این دیدار:

نظرات 2 + ارسال نظر
Saeed m.h جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 21:51

بهترین نتیجه فصل برنلی به بازی با سیتی برمیگرده . تو اتحاد 2_2 کردن با سیتی . فک کنم 2_0 ببریم

hadi جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 21:23

چلسی 5 - 0 برنلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد