کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

محمد صلاح 2_1 یوونتوس/ چلسی اشتباه کرد؟؟؟؟

محمد صلاح بازیکن مصری تیم چلسی که به طور قرضی در فیورنتینا بازی میکند شب گذشته موفق شد گل زنی کند.


http://tmw-foto.tccstatic.com/storage/album/thumb1/eef2c7a153e69a75a9d7f689f1603616-83866-1425589689.jpeg



اختصاصی سایت، محمد صلاح بازیکن 22 ساله تیم فیورنتینا که به عنوان بخشی از مبلغ کوادرادو به فیورنتینا رفت روز به روز بهتر میشود.


 

 


محمد صلاح بازیکن مصری فیورنتینا قطعا بهترین بازیکن تیمش از زمانی که به این تیم پیوسته بوده است. او در هر بازی برای فیورنتینا گل زنی کرده است. صلاح که موفق شد اول هفته در بازی با اینتر گل زنی کند و پس از 15 سال فیورنتینا را در مقابل اینتر به پیروزی برساند . شب گذشته با زدن دو گل به یوونتوس موفق شد تیمش را به فینال نزدیکتر کند گل های این بازیکن در دقایق 11 و 56 به ثبت رسید. این بازیکن جوان مصری که به عنوان بخشی از مبلغ کوادرادو به فیورنتینا پیوست بسیار عالی کار کرده و نشان داده در چلسی مورد بی لطفی قرار گرفته. صلاح در این هفته ها فوق العاده ظاهر شده و میتواند به عنوان بهترین بازیکن ماه ایتالیا هم انتخاب شود. او پس از اینکه چلسی را ترک کرد و به فیورنتینا پیوست بسیار ابراز خوشحالی کرد و گفت تمایل دارد قرار داد او با این باشگاه قطعی شود و برای همیشه در این تیم بماند اما مونتلا سرمربی فیورنتینا اعلام کرد چلسی برای او برنامه دارد و فکر نمیکند که مسئولین چلسی او را به صورت قطعی به فروش برسانند. با این وجود این احتمال وجود دارد که صلاح به طور دائم با این باشگاه ایتالیایی قرارداد امضا کند.


تیم لندنی قبل از صلاح بازیکنان جوان دیگری را واگذار کرد که فقط باعث پشیمانی انها شد به عنوان نمونه میتوان به دی بروین اشاره کرد که در ولفسبورگ عالی کار کرده و یکی از بهترین های المان بوده است خیلی از باشگاههای بزرگ حالا خواهان دی بروین هستند اما او ترجیه داده فعلا در این تیم المانی توپ بزند. البته گفته شده ابی پوشان میخواهند دوباره او را به خدمت بگیرند که اگر این اتفاق رخ بدهد ماجرای ماتیچ بار دیگر برای چلسی تکرار میشود. و این میتواند سیاست جالبی برای چلسی باشد انها  بازیکن خود را با یه مبلغ ناچیزی میفروشند بعد همان بازیکن را با قیمت بالاتری دوباره میخرند. البته قیمت دی بروین زمانی که فروخته شد چندان ناچیز نبود اما اگر چلسی بخواهد دوباره او را بخرد باید پول بیشتری نسبت به زمان فروشش بپردازد که این فقط ضرر مالی برای باشگاه بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد