کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دومین یک‌چهارم‌نهایی لیگ‌قهرمانان بدون لیگ برتر؟

پیش از این در اتفاقی نادر، همه انگلیسی‌ها حاضر در فصل 2008-2007 لیگ‌قهرمانان به دست خودشان شکست خوردند و حدف شدند!
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، با حذف چلسی و نتایج ضعیف آرسنال و منچستر‌سیتی در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، انگلیس در حال تجربه یکی از بدترین دوران خود در رده باشگاهی فوتبال اروپاست.
  
 شانس کمی برای صعود 2 نماینده باقی مانده لیگ برتر در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا وجود دارد. از طرفی با حذف لیورپول در مرحله گروهی و ناکامی چلسی در بازی سه شنبه گذشته، حالا کابوس جلوی چشم آنگلوساکسون هاست.
 در لیگ اروپا هم تاتنهام، هال سیتی و لیورپول تبعید شده از لیگ قهرمانان راه به جایی نبردند و اکنون تنها اورتون در رقابت ها باقی مانده است.این اتفاق برای فوتبالی که بین سال های 2007 تا 2009، 11 تیم از 24 تیم یک چهارم نهایی 3 فصل لیگ قهرمانان را تشکیل می‌داد، اصلا خبر خوبی نیست. 
پیش از این در اتفاقی نادر، همه انگلیسی‌ها حاضر در فصل 2008-2007  لیگ‌قهرمانان به دست خودشان شکست خوردند و حدف شدند!
دوران اسپانیایی ها
 در سوی مقابل لالیگا با 2 نماینده در فصول 2012-2011 و 2013-2012 و 3 تیم در فصل 2014-2013،می رود تا این فصل هم در یک چهارم نهایی صاحب 3 تیم شود.
در حالی که انگلیسی ها در 6 رتبه ابتدایی جدول پرخرج ترین تیم های حاضر در یک هشتم نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان، توسط منچستر‌سیتی، چلسی و آرسنال، 3 رتبه را اشغال کردند، به زعم جیمی کرگر، مدافع سابق لیورپول مشکل از جای دیگری آب می‌خورد:« ما پول زیادی داریم. ثروتمندترین لیگ جهان هستیم اما به بومی های بازی می‌دهیم چون فقط فکر می‌کنیم آن‌ها مفید هستند و وقتی مراحل حساس فرا می‌رسد، بازیکنان خارجی جای جوانان مستعد میدان ندیده را می‌گیرند. چلسی، بهترین تیم حال حاضر جزیره است اما فرسنگ ها از یک تیم انگلیسی فاصله دارد و کلی خارجی به خدمت گرفته است. به وراتی نگاه کنید. چرا ما کم تر چنین خارجی مفیدی داریم؟»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد