کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ماتیچ: خوشحالم که می توانم راه بروم

نمانیا ماتیچ اذعان کرده که چلسی باید لیگ برتر انگلیس را در این فصل فتح کند .
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، هافبک صربستانی چلسی از اینکه بعد تکل خشن بازیکن برنلی همچنان می تواند راه برود ابراز خوشحالی کرده است .
  
ماتیچ به دیلی میرور گفته است :" حقیقتا بعد از اینکه ویدیو آن صحنه را دیدم خوشحال شدم چون واقعا ممکن بود دیگر نتوانم فوتبال بازی کنم . واکنش من به آن تکل خوب نبود ولی من یک لحظه فکر کردم که پایم شکسته است . خوشحالم که همچنان می توانم راه بروم . نباید آن واکنش را نشان می دادم ولی در آن لحظه کنترل کردن احساسات سخت است .

اگر می خواهیم فصل خوبی داشته باشیم باید لیگ را ببریم . فتح لیگ در کنار جام اتحادیه فصل خوبی را برای ما رقم می زند . هنوز بازی های سختی باقی مانده ولی ما می خواهیم لیگ را ببریم و باید این کار را بکنیم . "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد