کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تورس: بازی در چلسی مثل شنا با لباس خیس بود

 فرناندو تورس، مهاجم اتلتیکو مادرید، مشکل گلزنی اش در چلسی را به "شنا کردن با لباس خیس" تشبیه ‏کرد.‏



تورس که در ژانویه 2011 از لیورپول به چلسی پیوست، دوران کابوس واری ‏را در استمفوردبریج سپری کرد و در نهایت در تابستان به میلان رفت. او در ژانویه قراردادش را با ‏میلان دائمی کرد و بلافاصله به اتلتیکو قرض داده شد. ‏

 

 

او در 9 دیداری که در لالیگا برای اتلتیکو به میدان رفت، موفق به گلزنی نشد اما در چهار دیدار کوپا دل ‏ری، 3 بار دروازه حریفان را باز کرد. ‏
او به ال پائیس گفت:" بدترین بخش بازی نکردن، وقتی است که فکر می کنید آماده هستید و می توانید ‏بازی کنید. سعی کردم در چلسی زمان بازی پیدا کنم و از فرصت هایم استفاده کنم اما شرایط همیشه به ‏بهترین شکل پیش نمی رود و این شرایط می توانست برای هفته ها و حتی سال ها ادامه پیدا کند. ‏
مثل این بود که با لباس خیس شنا می کردم. اکنون می دانم چطور هستم؛ شرایط خوبی دارم. در نهایت، آن ‏تردیدهایی که در مورد کیفیتم وجود داشت، از بین رفت."‏
اتلتیکو امشب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، میزبان بایرلورکوزن خواهد بود و ‏شاگردان سیمئونه امیدوارند که شکست 1-0 دیدار رفت را جبران کنند.‏




ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد