کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

زلاتان: دوست دارم باز هم با مورینیو کار کنم ولی نه در چلسی

مهاجم سوئدی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید دوست دارد باز هم با ژوزه مورینیو کار کند ولی نه در تیمی مثل چلسی.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، زلاتان ابراهیموویچ و ژوزه مورینیو در اینترمیلان با هم کار کردند ولی این فعالیت تنها یک سال طول کشید. از آن سال به بعد، ابراهیموویچ همیشه برای مورینیو ارزش زیادی قائل بوده و عنوان کرده مورینیو بهترین مربی او بوده است.
  
ابراهیموویچ درباره احتمال کار با ژوزه مورینیو گفت: واقعا دوست دارم بار دیگر با یک مربی مثل مورینیو کار کنم ولی نه در تیمی که هوادارانش توریست هستند و برای پر کردن وقت به ورزشگاه می‌روند. من در اینتر با مورینیو کار کردم و در همان زمان کم، خیلی چیزها از او یاد گرفتم. او به خوبی می‌داند چطور با بازیکنان رفتار کند و به همین خاطر تمام بازیکنانی که با او کار کردند، او را دوست دارند و حاضر هستند برایش در زمین جان بدهند.

او افزود: مورینیو خیلی باهوش است. او با همه رفتار یکسانی ندارد و می‌داند که چطور با بازیکنان تیم رفتار متفاوتی داشته باشد تا بتواند صد درصد کارایی را از آنها بگیرد. به نظر من او باهوش‌ترین مربی است که برایش بازی کرده‌ام.

مهاجم 32 ساله پاری‌سن‌ژرمن درباره شرایط تیمش در این فصل نیز گفت: باشگاه در حال حاضر شرایط خوبی دارد و گام به گام پیشرفت می‌کنیم. ما هنوز به تیم سطح اولی نرسیده‌ایم و هنوز برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا کسب تجربه می‌کنیم. معتقدم که تیم ما در چند سال آینده به قدرتی بزرگ در اروپا تبدیل خواهد شد. ما در دو سال گذشته پیشرفت زیادی داشتیم و توانستیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم برسیم، ولی امسال شرایط فرق می‌کند و می‌خواهیم پا را از مرحله یک چهارم نهایی فراتر بگذاریم. پاری‌سن‌ژرمن الان بسیار باتجربه شده است. فصل قبل در لحظات پایانی از صعود به نیمه نهایی بازماندیم اما الان باتجربه‌تر شده‌ایم و می‌توانیم برای حریفان دردسرساز باشیم. در نهایت به هدف خود که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست دست خواهیم یافت. من به این مسأله اطمینان دارم.

او ادامه داد: 15 سال پیش یادم می‌آید که همه چیزهای منفی راجع به من می‌گفتند و اعتقاد نداشتند که من می‌توانم به فوتبالیست بزرگی تبدیل شوم. اکنون همین آدم‌ها حرفشان را نسبت به من عوض کرده‌اند. همین برای من یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود. پس از قهرمانی در لیگ‌های هلند، ایتالیا، اسپانیا و فرانسه و تمام چیزهایی که در این سال‌ها به آنها رسیده‌ام، فکر می‌کنم توانستم به بازیکنی بزرگی تبدیل شوم. من همیشه تشنه موفقیت بوده‌ام. اگر به این موفقیت‌ها دل می‌بستم، بهتر بود که فوتبال را کنار بگذارم. برای موفقیت همیشه باید جاه‌طلب باشی و به پیشرفت فکر کنی. همیشه به این فکر می‌کنم که باید کارهایی را که یک فوتبالیست انجام می‌دهد، 10 برابر بیشتر انجام دهم تا بتوانم پیشرفت کنم و به شرایط بهتری برسم.

مهاجم پاری‌سن‌ژرمن درباره حضور نداشتن در لیگ برتر انگلیس، گفت: از اینکه در لیگ انگلیس بازی نکرده‌ام حسرت نمی‌خورم. از زندگی در پاریس راضی هستم و مطمئن باشید در سال‌های باقی‌مانده نیز به فوتبال انگلیس نخواهم رفت. من فرصت بازی در آرسنال را داشتم. زمانی که در تیم مالمو بازی می‌کردم مورد توجه آرسنال قرار گرفتم، ولی این انتقال نهایی نشد. من دوست نداشتم که به تمرینات آرسنال بروم و خودم را به ونگر ثابت کنم. آرسنالی‌ها از من دعوت کرده بودند که یک مدت به صورت آزمایشی در تمریناتشان شرکت کنم و پس از آن با من قرارداد ببندند که من این پیشنهاد را قبول نکردم. ونگر چند سال پس از این ماجرا به من گفت که سوءتفاهم شده و ما منظور هم را نتوانستیم بهتر بفهمیم. فکر می‌کنم به اندازه کافی خوب باشم و نیازی نباشد که خودم را به کسی نشان دهم.

ایبرا در ادامه گفت: درست است که در فوتبال انگلیس نبودم، ولی تنها از وین رونی خیلی خوشم می‌آید و او را بهترین فوتبالیست انگلیسی می‌دانم. رونی همیشه انگیزه زیادی برای موفقیت دارد و مؤثر بازی می‌کند. دیگر بازیکنان انگلیسی را خیلی زیاد نمی‌شناسم و به همین خاطر قضاوتی درباره‌شان نمی‌کنم.

منبع:ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد