کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو برای قهرمانی درلیگ از بازیکنانش آرامش می خواهد

در حالی که آبی های لندن بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شده اند، اما مورینیو شاگردانش را به صبر و تلاش بیشتر برای رسیدن به این هدف دعوت کرد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، ژوزه مورینیو از بازیکنان چلسی درخواست کرد با حفظ آرامش خود، به مسیر قهرمانی در لیگ برتر جزیره ادامه دهند.
  
چلسی با یک بازی کمتر و 6 امتیاز اختلاف در 9 هفته مانده به رقابت های این فصل در صدر جدول قرار گرفته است. با این حال آن ها کمی از تسلط و برتری ابتدای فصل خود دور شده اند.
دیگو کاستا که به دلیل مصدومیت همسترینگ نتوانست تیم ملی اسپانیا را در هفته دیدارهای ملی همراهی کند امیدوار است بتواند خود را به بازی شنبه برابر استوک سیتی برساند. او در این باره می گوید: مربی ما عناوین قهرمانی زیادی در لیگ های مختلف فتح کرده و به خوبی می داند در شرایط این چنینی چگونه عمل کند. او مانند یک مدیر بزرگ است و از ما درخواست کرده تنها بر روی حفظ آرامشمان تمرکز کنیم. مورینیو راست می گوید و همه چیز به زمان حال بستگی دارد. لیگ برتر، لیگ پیچیده ای است. فتح کردن لیگ برتر آسان نیست و ما باید عملکرد مان را ارتقا دهیم و اجازه ندهیم عنوان قهرمانی از دستان ما دور شود. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد