کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مصدومیت و غیبت در بازی یکشنبه/ فردیناند با تری روبرو نمی شود

این دو از اکتبر سال گذشته که فردیناند اتوبیوگرافی خود را منتشر کرده و درآن تری را بزرگ ترین احمق خوانده، باهم روبرو نشده اند.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، ریو فردیناند بازی یکشنبه تیمش مقابل چلسی را درترکیب کوئینزپارک رنجرز از دست می دهد. دراین صورت فردیناند شانس رویارویی با جان تری را از دست خواهد داد.
  
این دو از اکتبر سال گذشته که فردیناند اتوبیوگرافی خود را منتشر کرده و درآن تری را بزرگ ترین احمق خوانده، باهم روبرو نشده اند. تری و آنتون فردیناند برادر ریو، در اکتبر 2011 در بازی چلسی و کیوپی آر با هم درگیری لفظی پیدا کرده و آن ماجرا که درنهایت به تبرئه شدن تری از اتهام نژادپرستانه در دادگاه منجر شد، خداحافظ او از تیم ملی انگلیس را درپی داشت. با وجود مجرم شناخته نشدن تری از سوی دادگاه، فدراسیون فوتبال انگلیس او را چهارجلسه محروم و به پرداخت جریمه 220 هزارپوندی محکوم کرده بود.
فردیناند به دلیل مصدومیت بازی این هفته کیوپی آر برابر چلسی را از دست می دهد و کریس رمزی مربی این تیم گفته که انتظار دارد ازتری در ورزشگاه حریف استقبال خوبی بعمل نیاید." هواداران همیشه هوادار تیشمان هستند وتحت تاثیر هیجان خود هستند. اینکه فکر کنیم هیچ اتفاقی نمی افتد عجیب خواهد بود. آن اتفاق درکل جامعه بریتانیا سروصدا کرده بود. اتفاقی که رخ داده و نمی توانیم آن را فراموش کنیم و باید با آن کنار بیاییم. امیدوارم که هردوطرف درس های لازم را از آن ماجرا گرفته باشند" او درمورد اینکه آیا دست جان تری را بعد از پایان مسابقه می فشارد گفت:" جان تری بازیکن چلس است و من مربی کیوپی آر هستم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد