کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: هر تیم با کمتر از 21 امتیاز اختلاف با ما شانس قهرمانی دارد

ژوزه مورینیو جانب احتیاط را نگه می دارد و هیچ چیزی را برای تیمش قطعی نمی داند.


پیروزی در بازی یکشنبه در زمین کویینزپارک رنجرز باعث می شود چلسی حداقل هفت امتیاز نسبت به نزدیکترین رقیب قهرمانی خود فاصله داشته باشد اما ژوزه مورینیو جانب احتیاط را نگه می دارد و هیچ چیزی را برای تیمش قطعی نمی داند.
  
مردان این مربی پرتغالی در راه پنجمین قهرمانی لیگ برتر در تاریخ خود هستند و می خواهند برای نخستین بار بعد از فصل 2010-2009 قهرمان شوند. اما مورینیو به تیمش هشدار می دهد دیدار با تیم سرسخت غرب لندن که سرآغاز هشت بازی باقیمانده لیگ برتر است، نباید آسان تلقی شود. وقتی از او سوال شد کدام یک از تیم‌های رقیب خطر بیشتری برای قهرمانی تیمش دارند، پاسخ داد:«همه شان. وقتی چیزی روی کاغذ شانس دارد یعنی دارد. هر تیمی که کمتر از 21 امتیاز با ما فاصله دارد می تواند قهرمان شود. تیمی که هفت، هشت یا نه امتیاز با ما اختلاف دارد قطعا در کورس قهرمانی است.»

رنجرز که در رده سوم از پایین جدول است و برای بقا جنگ سختی دارد،‌ از دو بازی آخرش چهار امتیاز گرفته.

مورینیو ادامه داد:«ما به امتیاز و پیروزی نیاز داریم و نمی توانیم بازی‌هایمان را انتخاب کنیم. معنی ندارد که درباره یک بازی نگران باشیم و درباره بقیه نه. این بازی برای هر دو تیم مهم است و کسی انتظار یک بازی آسان را ندارد. هفته پیش با یک تیم بازی کردیم که جایگاه ثابتی در میانه جدول دارد و انگیزه چندانی ندارد(برد یک-2 مقابل استوک) و آنها فوق‌العاده بودند. همه می دانند کویینزپارک رنجرز در شش بازی باقیمانده اش به امتیاز نیاز دارد و واقعا بازی سختی در انتظار ما است. باید برای کسب این سه امتیاز نهایت تلاش خود را بکنیم.»

 




ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد