کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: نمی توانم چک را از انتقال به سایر رقبای لیگ برتری متوقف کنم

 با این وجود ژوزه مورینیو اذعان کرد کنترلی روی آینده سنگربان اهل جمهوری چک باشگاهش ندارد. این صحبت های مورینیو در شرایطی ایراد شده است که احتمال انتقال این سنگربان به آرسنال جدی ترین گزینه به نظر می رسد.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی،به نقل از سایت میرر مورینیو در خصوص چک گفت: "اگر سرنوشت او در دست های من بود او را به تیم های بزرگ نمی دادیم. به تیم هایی که کاندید قهرمانی در لیگ برتر هستند.

  

 اگر آینده او تنها به من مربوط بود اجازه خروج به وی نمی دادم. اما اینطور نیست. سناریو محبوب من این است که او با ما بماند چون او به تاریخ این باشگاه تعلق دارد. او دروازبانی شگفت انگیز و شخصیتی عالی در رختکن تیم است. من احترام زیادی برای او قائلم و به وی در جام ها و برخی بازی های لیگ برتر بازی دادم. می توانم درک کنم که دروازبان ها در 32-33 سالگی هنوز احساس جوانی می کنند و شور لازم را برای بازی در تک تک مسابقات دارند."


او در توضیح تعداد تیم های کاندید قهرمانی لیگ برتر گفت: "من فکر می کنم این تیم های همچنان پنج تیم باشند چون نمی دانم وضعیت تاتنهام در تابستان چگونه خواهد بود. هر کدام از این پنج تیم می توانند قهرمان یا پنجم شوند پس همیشه باید از حضور در بین چهار تیم اطمینان حاصل کنیم. فصل آینده نیز می خواهیم در جمع چهار تیم پایانی باشیم."


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد