کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

جدیدترین اخبار و شایعات موجود در رسانه های اروپا به شرح زیر است.  
1) روزنامه اسپانیایی زبان Marca می نویسد که به ایکر کاسیاس دروازه بان رئال مادرید گفته شده که می تواند در این تیم بماند. روز سه شنبه این دروازه بان با خوزه آنخل سانچز یکی از مدیران لوس بلانکوس ملاقاتی داشته و به توافقاتی رسیده اند.

2) روزنامه AS چاپ اسپانیا نوشته که بارسلونا قصد دارد 5 بازیکن خود را به فروش برساند. لیست مازاد لوئیز انریکه عبارت است از پدرو رودریگز، سرجی روبرتو، مارتین مونتویا، آدریانو و جوردی ماسیپ دروازه بان رزرو تیم.

3) به گزارش AS تیم بارسلونا قصد دارد ایلکای گوندوعان هافبک مرکزی بروسیا دورتموند را به خدمت بگیرد. آن ها قصد دارند ستاره تیم دورتموند را جانشین ژاوی هرناندز کنند.

4) به گزارش 24Horas.cl با وجود علاقه تیم لیورپول به جذب آرتورو ویدال این هافبک شیلیایی می گوید که از حضور در یوونتوس خشنود است. او گفته که می خواهد برای تمام دوران حرفه ایش در یووه بازی کند.

5) روزنامه ایتالیایی Gazzetta dello Sport نوشته که رافائل بنیتز با خوزه آنخل سانچز یکی از سران رئال مادرید ملاقاتی داشته و برای جانشینی کارلو آنجلوتی به توافقات اولیه با لوس بلانکوس رسید. 

6) روزنامه Gazzetta dello Sport می نویسد که مسئولان یوونتوس امروز با ادینسون کاوانی و برادرش که ایجنت وی نیز هست ملاقاتی خواهند داشت تا این بازیکن را راضی به انتقال به بیانکونری کنند.

7) به گزارش روزنامه انگلیسی زبان The Times پتر چک خیالش آسوده است که رومن آبراموویچ به او اجازه خواهد داد که به هر تیمی در لیگ برتر انگلیس بخواهد بپیوندد. آرسنال و منچستر یونایتد شدیدا به این دروازه بان لینک شده اند.

8) خبرگزاری آلمانی SportBild گفته قرار است سران بایرن مونیخ قرارداد پپ گواردیولا را تا سال 2018 تمدید کنند. این سرمربی اسپانیایی که دو بار با بایرن مونیخ قهرمان بوندس لیگا شده گفته می شد که قرار است به منچسترسیتی بپیوندد.

9) به نوشته France Football چاپ فرانسه، موناکو قصد دارد ماریو مانژوکیچ مهاجم اتلتیکو مادرید را به خدمت بگیرد. سران تیم سلطنتی می خواهند این بازیکن کروات را جانشین رادامل فاکائو و دیمیتار برباتوف کنند. 

10) روزنامه Sport چاپ اسپانیا می نویسد مارک بارترا مدافع تیم بارسلونا مشتریانی از بوندس لیگا و لیگ برتر انگلیس دارد. این بازیکن به دلیل اینکه در 60% بازی های این فصل کاتالان ها حضور نداشته رقم جدایی زودهنگامش از 50 میلیون یورو به 10 میلیون یورو افت کرده است.

11) روزنامه Bild چاپ آلمان می نویسد سران بایرن مونیخ قصد دارند رحیم استرلینگ وینگر انگلیسی تیم لیورپول را جانشین فرانک ریبری فرانسوی نمایند. این وینگر فرانسوی پا به سن گذاشته و مصدومیت های طولانی مدتی را این فصل تجربه کرده.

12) به گزارش روزنامه ایتالیایی Gazzetta dello Sport تیم اینتر میلان به خرید یحیی توره بسیار نزدیک است. خاویر زانتی می گوید به مقطعی رسیدند که می توانند این قرارداد را به ثمر برسانند. 

13) روزنامه انگلیسی زبان Daily Express  می نویسد که تیم های منچسترسیتی و چلسی به دنبال به خدمت گرفتن الکس سانگ هستند. این بازیکن کامرونی که دوران نوجوانی را در آرسنال گذرانده از اهداف آرسن ونگر نیز هست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد