آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به گزارش کلوپ هواداران چلسی،آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است. 


رسانه های انگلستان

♦ به گزارش The Sun، تیم منچستر سیتی از سوی یوفا اجازه خرج کردن 150 میلیون پوند را دریافت کرده است. به نظر فابین دلف هافبک ملی پوش انگلیسی استون ویلا اولین خرید آبی های منچستر خواهد بود.

♦ به گزارش the Guardian، پس از رد شدن پیشنهاد اولیه منچستر یونایتد به مبلغ 20 میلیون پوند برای به خدمت گرفتن مورگان اشنیدرلین هافبک فرانسوی ساوتهمپتون شیاطین سرخ پیشنهاد جدیدی را برای این بازیکن ارائه خواهند کرد.

♦ به گزارش Guardian، رابین فن پرسی مهاجم هلندی منچستر یونایتد با سران فنرباحچه به توافقات اولیه رسیده و به زودی انتقال این بازیکن به ترکیه رسمی خواهد شد.

♦ به گزارش  Daily Mail، دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام در مادرید حضور دارد تا با سران اتلتیکو بر سر انتقال توبی آلدرویلد به لندن مذاکره نمایند.

♦ به گزارش Daily Express، تیم وستهم می خواهد بعد از سال ها گلن جانسون را از لیورپول به خدمت بگیرد. دفاع کناری انگلیسی سال 2003 قبل از پیوستن به لیورپول بازیکن چکش ها بوده است.

♦ به گزارش Daily Telegraph، تیم چلسی با آسمیر بگوویچ و تیم استوک سیتی به توافقات نهایی رسیده و این هفته این انتقال رسمی خواهد شد.

رسانه های ایتالیا

♦ به گزارش منابع مختلف، جوزپه ماروتا مدیر باشگاه یوونتوس گفته است در صورتی که چلسی حاضر  باشد خوان کوادرادو را به صورت قرضی انتقال دهد، بانوی پیر برای انجام این امر پیش گام خواهد شد.

♦ به گزارش Gazzetta dello Sport، تیم تاتنهام حاضر شده است برای به خدمت گرفتن ژردان شکیری از اینتر میلان، اریک لاملا وینگر آرژانتینی خود را به نرآتزوری بسپارد.

♦ به گزارش Gazzetta dello Sport، تیم یوونتوس حاضر شده با 10 میلیون یورو، آنجلو اوگبونا مدافع 27 ساله ایتالیایی خود را به یکی از دو تیم اورتون و یا وست هم بفروشد.

♦ به گزارش Tuttosport، تیم یوونتوس قصد دارد برای به خدمت گرفتن ماتیا ناستاسیچ مدافع شالکه پیشنهادی را به این تیم ارائه نماید. این بازیکن جوان در سال 2011/12 در سری آ و تیم فیورنتینا بازی می کرد.

♦ به گزارش Sky Sport Italia، تیم منچستر یونایتد قصد دارد با 20 میلیون یورو متئو دارمیان دفاع کناری تورینو را به خدمت بگیرد و برای این انتقال بسیار جدی است.

رسانه های اسپانیا

♦ به گزارش Cadena SER، جوزپ بارتومئو نامزد ریاست باشگاه بارسلونا می گوید که تلاش این باشگاه برای به خدمت گرفتن آردا توران به درخواست لوئیز انریکه بوده است و این باشگاه آردا یا بازیکنی مانند وی را به خدمت خواهد گرفت.

♦ به گزارش روزنامه کاتالان Sport، تیم های لیورپول و آرسنال خواهان به خدمت گرفتن پدرو رودریگز وینگر اسپانیایی بارسلونا هستند. با این وجود این بازیکن تا سال 2019 با بارسلونا قرارداد دارد.

♦ به گزارش Marca، تیم رئال مادرید قصد دارد خسوس والخو ستاره جوان رئال زاراگوزا را به خدمت بگیرد. مبلغ جداسازی این بازیکن 18 ساله 4.5 میلیون یورو می باشد.

♦ به گزارش La Tercera، آرتورو ویدال هدف پنجره نقل و انتقالات منچستر یونایتد و آرسنال با رئال مادرید به توافق برای به امضا رساندن قراردادی 5 ساله شده است.

♦ به گزارش AS، روابط بین سرخیو راموس و فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید به حدی تیره و تار شده که به نظر دیگر راه برگشتی جز انتقال این بازیکن به تیمی دیگر وجود ندارد.

رسانه های آلمان

♦ به گزارش Bild، کوین تراپ دروازه بان تیم آینتراخت فرانکفورت با تیم پاریس سن ژرمن به توافق رسیده و به زودی به تیم متمول پاریسی خواهد پیوست.

منبع:طرفداری

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد چلسی دزفول یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 17:37

سلام
بابت اطلاع رسانی هایی که انجام میدین دستتون درد نکنه ولی خیلی سایت بی روح و مرده ای هستش البته با عرض معذرت
بعنوان یه هواداره سرسخت چلسی از این سایت انتقاد کردم
یه دوتا کلیپ بزارید که بتونیم نظر بدینم لااقل بتونیم عضو سایت بشیم
یه تالار گفتگو یه چیزی راه بندازین

admin:سلام دوست عزیز از انتقاد شما متشکریم
دوست عزیز هدف عمده کلوپ هواداران چلسی پوشش آخرین اخبار چلسی است که در این کار موفق بود
تا جائی که برمیگرده به کلیپ و تصاویر در این زمینه هم تا زمانی که بازی های چلسی جریان داشت منظورم قبل از تعطیلات همه ویدئو ها و تصاویر مربوط به بازی ها و هم چنان مصاحبه بازیکنان نیز قرار میگرفت.
در این زمان برای ایجاد فضا مناسب بحث و گفتگو قبل از شروع هر بازی و پیش بینی نتیجه روی وب تو یه پست ثابت گذاشته میشد و در آینده هم خواهد شد و برندگان مسابقه پیش بینی اسم شان در ستون راست صفحه به مدت یک هفته قرار میگرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد