کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی آماده فروش خوان کوادرادو

باشگاه چلسی آماده است در صورتی که پیشنهاد مناسبی برای خوان کوادرادو برسد، این بازیکن را به فروش برساند.

 به گزارش Independent، هافبک کلمبیایی چلسی که در نیم فصل از فیورنتینا به این تیم پیوست، نتوانست خود را در ترکیب آبی های لندن جا بیاندازد و به بازیکنی نیمکت نشین بدل شد.

  

حال با گذشت یک نیم فصل از زمان حضور او در استمفورد بریج، باشگاه لندنی حاضر است تا در ازای دریافت مبلغ 26.1 میلیون پوند (حدود 35 میلیون یورو) وینگر خود را به فروش برساند. گفته می شود چلسی قصد دارد با این رقم، پدرو رودریگز وینگر اسپانیایی بارسلونا را جانشین وی کند با این وجود مورینیو فعلا احتمال خرید پدرو را رد می کند و می گوید تنها در صورتی برای خرید اقدام می کنند که بازیکنی در آن پست را از دست دهند. سرمربی پرتغالی چلسی در این مورد گفت:


بازار باز است ولی در مورد وینگرها، من ادن هازارد، ویلیان، برتراند ترائوره، ویکتور موسس و کوادرادو را دارم. اگر برای خرید کسی اقدام کنم به این خاطر خواهد بود که یکی را از دست می دهم. اگر کسی را از دست بدهم، به این معنی نیست که کسی را می خواهم بلکه به این معنی است که کسی می خواهد اینجا را ترک کند و یک نفر باید برای چلسی پیشنهاد مناسبی بیاورد تا قبول کند. در حال حاضر من پنج وینگر دارم و نیازی ندارم برای خرید ششمی اقدام کنم.

شایان ذکر است چند تیم بزرگ ایتالیایی، از جمله یوونتوس، رم و اینتر میلان به جذب این بازیکن علاقمند هستند.


 

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد