کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مارتینز: مرا با فالکائو مقایسه نکنید

مهاجم کلمبیایی تیم اتلتیکومادرید در بدو ورودش به مادرید از هواداران این تیم خواهش کرد که او را با هموطنش که زمانی در ویسنته‌ کالدرون بازی می‌کرد، مقایسه نکنند.
 جکسون مارتینز، مهاجم پیشین تیم فوتبال پورتو که ماه گذشته به اتلتیکومادرید ملحق شد، روز گذشته (سه‌شنبه) وارد فرودگاه باراخاس شد و به سؤالات خبرنگارانی که به استقبالش آمده بودند، پاسخ داد.
  
 مارتینز تأکید کرد که نباید او را با هموطنش در چلسی، رادامل فالکائو که روزهایی به یادماندنی در اتلتیکومادرید داشت، مقایسه کنند.

وی همچنین اظهار داشت:
-
من می‌خواهم با تمام توانم برای اتلتیکومادرید بازی کنم، اما فراموش نکنید که من جکسون مارتینس هستم، نه رادامل فالکائو.

مارتینز درباره اتلتیکومادرید و جایگاه این تیم در فوتبال امروز اروپا هم گفت: هر کسی که اتلتیکومادرید را نشناسد، معلوم است که چیزی از فوتبال نمی‌داند. اتلتیکو تیمی بسیار قدرتمند است که در فوتبال به افتخارات بزرگی دست پیدا کرده است.

مهاجم کلمبیایی جدید روخی‌بلانکو درباره اولین دربی مادرید در فصل 16-2015 که در هفته دوازدهم لالیگا در خانه اتلتیکومادرید برگزار خواهد شد، نیز عنوان کرد: نمی‌دانم که کدام تیم برنده دربی اول می‌شود. چیزی که من برای آن به اینجا آمده‌ام تلاش و سختکوشی برای کمک به تیم است.

مارتینز درباره مقایسه شدنش با فالکائو هم گفت: فالکائو، فالکائوست و جکسون، جکسون. همه شما هم خبرنگار هستید، اما با هم فرق دارید. در مورد ما هم وضعیت دقیقاً همین طور است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد