کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

صحبت های کنایه آمیز مورینیو به سرمربی اورتون/ همه ما در دنیای عجیبی هستیم، عجیب!

 ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی با کنایه به سرمربی اورتون اعلام کرد که همچنان برای جذب جان استونز تلاش می کند. 
چند وقت پیش، روبرتو مارتینس، سرمربی اورتون از ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، به خاطر تلاش برای خرید جان استونز، مدافع تیمش انتقاد کرده بود.
  
 اما روز گذشته، این مربی پرتغالی با کنایه به صحبت های مارتینس، تاکید کرد تا زمانیکه به او گفته شود بازیکن دلخواهش فروشی نیست، او برای جذب هر بازیکنی تلاش می کند: استراتژی ما برای لیگ برتر سال آینده، تغییر می کند. سال آینده ما قصد داریم در اول سپتامبر، اولین پیشنهاد خود را ارائه بدهیم؛ اول سپتامبر، برای فصل آینده پیشنهاد می دهیم چراکه در حال حاضر، بازار نقل و انتقالات 31 آگوست بسته می شود. همه ما در دنیای عجیبی هستیم، دنیای عجیبی!
ما فکر می کنیم بازار نقل و انتقالات همچنان باز است، اما باز نیست! بسته است. بنابراین در اول سپتامبر ما قصد داریم برای فصل آینده پیشنهاد ارائه بدهیم.
چلسی پیش تر 20 میلیون پوند برای جذب این بازیکن ارائه داده بود که مورد پذیرش سران اورتون قرار نگرفته بود، و حالا آنها قصد دارند پیشنهاد خود را به 28 میلیون پوند افزایش بدهند: بازار نقل و انتقالات همین است. باید برای به دست آوردن آنچه که می خواهید، پول خرج کنید. اگر نمی خواهید، پولی هم خرج نمی کنید. به همین سادگی. در هر فصل، قوانین و محدودیت های پنجره نقل و انتقالات یکی است و تغییر نمی کند. حتی قانون فیر پلی مالی هم نمی‌تواند بازار را کنترل کند. بازار نقل و انتقالات همین است که الان وجود دارد، هر تصمیمی به نظر باشگاه ها بستگی دارد.

منبع:کاپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد