کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت : چلسی 2 (4) -(2) 2 بارسلونا / نظریات خود را با ما شریک سازید

به گزارش کلوپ هواداران چلسی ،در یکی دیگر از بازی های تدارکاتی پیش فصل، قهرمان انگلیس در شهر واشنگتن آمریکا به مصاف قهرمان اسپانیا، بارسلونا، رفت که دیدار این دو تیم در وقت های معمول با تساوی 2-2 به پایان یافت اما در ضربات پنالتی، این چلسی بود که پیروزی را از آن خود کرد. 


طرفداری- بازی در شرایطی در واشنگتن آغاز شد که بارسلونا با ترکیبی جوان تر به میدان آمده بود و چلسی نیز در ترکیب خود، کندی را داشت که برای اولین بار برای شیرهای لندن به میدان می رفت. از همان ابتدای نیمه اول، چلسی فشار بیشتری روی بارسا گذاشت و حمله های بیشتری را روی دروازه این تیم انجام داد. در دقیقه سوم از بازی، یک ضربه سر عالی از کورت زوما، برای اولین بار تراشتگن را به دردسر انداخت اما این دروازبان این توپ را مهار کرد. در دقیقه 10، ادن هازارد، روی یک حرکت استثنایی، با جا گذاشتن 4 تن از بازیکنان بارسلونا، توپ را وارد دروازه این تیم کرد تا یک گل فوق العاده انفرادی را به ثمر برساند.

پس از آن نیز بازی به نفع چلسی دنبال می شد و حتی این تیم یک بار نیز توسط اسکار، توپ را به تیرک دروازه بارسلونا کوبید. در طرف دیگر میدان، سوارز و راکیتیچ، بیشتر بار حمله بارسایی ها را بر روی دوش داشتند اما تک موقعیت هایی که این بازیکنان بدست می آوردند، اغلب با سیوهای عالی کورتوا در درون دروازه چلسی دورشده، یا همانند ضربه راکیتیچ روی سانتر سوارز، به بیرون می رفتند. دیگر نکته جالب نیمه اول، تعویض زودرس بارسلونا در دقیقه 15 بود، که داگلاس به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرده و سرخیو روبرتو، وارد زمین شد.

در آغاز نیمه دوم، آبی و اناری ها بهتر ظاهر شدند و از ابتدا، بازی را بیشتر در دست گرفتند. در ابتدای این نیمه، مونیر الحدادی، با یک ضربه سر، تیرک دروازه کورتوا را لرزاند. در ادامه، و در دقیقه 51، روی یک ارسال، بازیکنان چلسی توپ را نصفه و نیمه دور کردند تا سوارز توپ را به دست آورده و بعد از یک تو سر توپ رو جای گذاشتن مدافعان چلسی، با یک ضربه چیپ، توپ را به درون دروازه چلسی بفرستد. البته زوما توپ را برگرداند و بازیکنان چلسی اعتقاد به گل نداشتند، اما داور، این صحنه را گل اعلام کرد تا حساب کار به تساوی 1-1 بکشد.

بعد از گل، بارسا بر بازی مسلط بوده و بازی را بر خلاف نیمه اول در اختیار داشت. در دقیقه 65، ساندرو با یک ضربه کات دار و بسیار زیبا از گوشه سمت راست محوطه جریمه چلسی، توپ را به گوش چپ دروازه کورتوا فرستاد تا حساب کار به سود شاگردان لوئیس انریکه شود و بارسلونا در این بازی پیش بیافتد. بعد از گل علیرغم یکی دو موقعیت چلسی، بازی در اختیار بارسلونا بود و این تیم، بر بازی احاطه داشت. اما این پایان کار نبود و در دقیقه 84، گری کیهیل، روی ارسال ویلیان روی یک ضربه شروع مجدد، با یک ضربه سر کار را به تساوی کشاند. گلی که برای او گران تمام شد و در هنگام زدن ضربه سر، این بازیکن انگلیسی با ماسیپ برخورد شدیدی داشت و باعث شد که خون زیادی از بینی بازیکن چلسی برود. در نهایت این دیدار با همان تساوی 2-2 به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی بکشد.

ضربات پنالتی
چلسیبارسلونا
فالکائواینیستا
موزسهلیلوویچ
رامیرسپیکه
رمیساندرو

*  نام بازیکنانی که با سبز مشخص شده، پنالتی خود را گل کرده و آن هایی که با قرمز مشخص شده اند، آن را از دست داده اند.

ترکیب دو تیم در این دیدار

چلسی: کورتوا- ایوانوویچ- زوما- کیهیل- آزپیلیکوئتا - فابرگاس  - ماتیچ - کندی- اسکار- هازارد- دیگو کوستا

بارسلونا: تراشتگن  - راکیتیچ- بوسکتس- سوارز- بارترا- داگلاس- مونیر- ساندرو- آدریانو- متیو - گامبائو

 منبع:طرفداری

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا / مشهد چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 14:50

نیمه اول خیلی بهتر بودیم. ولی نیمه دوم با بیرون کشیدن فابرگاس و ماتیچ و بعدم هازارد تیم به شدت افت کرد. الحق که پایه و اساس تیممون رو این بازیکنای.
در کل بازی بدی نبود. امیدوارم آرسنالو دوباره تحقیر کنیم

Nigma چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 14:25

گل های هازارد و کیهیل با کیفیت اچ دی :

http://www.mediafire.com/watch/ltnhrpxn6ff04ag/%28EuroGoal%29_Chelsea_1-0_Barcelona_%5BHazard%5D.mkv

http://www.mediafire.com/watch/5fjzx7thaqj8fr7/%28EuroGoal%29_Chelsea_2-2_Barcelona_%5BCahill%5D.mkv

soheil چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 11:51 http://tgserver.ir

ادمین جان برو یاهو یه نگا کن پیغام مهم گذاشتم

Ebi چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 09:12

کاملا میشه پیشرفت رو دید تو بازیای چلسی
ایشالله با یه ریکاوری خوب ارسنال رو میبریم و اولین جام فصل جدید و میگیریم ، امیدوارم روز خوب پیترچک نباشه

hadi چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 08:59

به همه چلسی فن های عزیز تبریک
منو 20 دقیقه آخر خوابم برد
یکی میشه جریان بازی را توضیح بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد