مورینیو: برای توازن تیم به بابا رحمان نیاز داشتیم/ تعویض تری تاکتیکی بود

 ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، معتقد است به خدمت گرفتن بابا رحمان، رقابت در خط دفاعی تیمش را ‏افزایش خواهد داد.‏


بعد از شکست 3-0 چلسی مقابل منچسترسیتی، مورینیو از عملکرد مدافعانش ‏در نیمه اول بسیار انتقاد کرد و حتی جان تری را از بازی بیرون کشید.‏
  
او در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا این بدترین بازی ای بود که از تیمش در یک نیمه ‏دید، گفت:" از لحاظ دفاعی؟ نمی دانم. اما واضح است که ما در نیمه اول از نظر دفاعی ضعیف بودیم.‏
 در این دیدار جان تری در بین دو نیمه و زمانی که چلسی با یک گل از حریف ‏عقب بود، جای خود را به کورت زوما داد؛ اما حضور این مدافع جوان هم نتوانست مانع از شکست سنگین ‏آبی ها شود.‏

مورینیو به خبرنگاران گفت:" جان تری مصدوم نبود. این تنها یک تصمیم بود. می دانم که زوما سریع ‏ترین مدافعی است که چلسی دارد. تری بازیکنی است که از اطمینان کامل من برخوردار است. فصل ‏گذشته او اصلا تعویض نشد اما در زمان مربیان دیگر، او اصلا بازی نمی کرد. ‏

بعضی ها فکر می کردند دوران حرفه ای او تمام شده. اگر کسی که من شانس تبدیل شدن به بازیکنی که ‏اکنون هست را به او دام؛ یک بازیکن فوق العاده و کاپیتان. من به دلیل تاکتیکی او را تعویض کردم. باید ‏تغییری در تیم ایجاد می کردم.‏

بعضی اوقات درست تصمیم می گیرید و گاهی اشتباه می کنید اما فکر می کنم من تصمیم درستی گرفتم. ما ‏پس از آن، ضدحملات آنها را کاملا کنترل کردیم. معلوم شد تصمیم من درست بوده است.جان، مطمئنا ‏کاپیتان چلسی است و بازیکنی که مطمئنا از اطمینان کامل من برخوردار است."‏

مورینیو همچنین تاکید کرد که چلسی در نیمه دوم نمایش بهتری داشت و معتقد است فرناندینیو و یحیی ‏توره باید اخراج می شدند.‏

‏" تیمی که در نیمه اول بهتر بود، برنده شد. اما تیمی که در نیمه دوم بهتر کار کرد، مطمئنا چلسی بود. ما ‏نیمه اول دشواری داشتیم، موقعیت های زیادی ایجاد نکردیم و دروازه بان ما سیوهای زیادی انجام داد.‏‎
 ‎
در نیمه دوم همه چیز متفاوت بود. اگر نتیجه 1-0 در دقیقه 70، نتیجه تردیدبرانگیزی بود، 3-0 کاملا ‏جعلی بود. تا زمانی که بازی 1-0 بود، چلسی تیم برتر میدان در نیمه دوم بود.‏

آنها یک تعویض انجام دادند زیرا احساس می کردند نتیجه 1-0 شان در خطر است و بعد از آن، ما گل دوم ‏رادریافت کردیم. اگر بازی 1-1 می شد، داستان کاملا متفاوت بود و تیم آنها به دردسر می افتاد."‏

اقای خاص در مورد خرید بابا رحمان گفت:
خرید بابا رحمان؟ اتفاق مهمی است زیرا او دفاع چپ است و با آزپلیکوئتا رقابت می کند. در عین حال، ‏آزپلیکوئتا می تواند در دفاع راست بازی کند و با ایوانوویچ هم رقابت خواهد داشت.این بازیکن جدید ‏جانشین فیلیپه لوئیس در تیم شده است. او بازیکنی است که ما برای توازن تیم به ان نیاز داشتیم."‏



ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد