کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: دوست دارم تمام بازیکنان آرسنال را بخرم

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که آرسنال توانایی کسب قهرمانی در لیگ برتر را دارد و او اگر می‌توانست، دوست داشته که تمام بازیکنان آرسنال را به خدمت بگیرد.
مورینیو و ونگر رابطه پر برخوردی با یکدیگر دارند و حال مورینیو آمار ضعیف ونگر را مورد انتقاد قرار داد و گفت که آرسنال هر سال توانایی قهرمان شدن دارد.
  
او گفت:" من همه ی بازیکنان آرسنال را دوست دارم. به شما می‌گویم، اگر یکی از بازیکنان آنها قراردادش تمام شود و آرسنال دیگر او را نخواهد، سریعا او را جذب خواهم کرد. من همه ی بازیکنان آنها را دوست دارم. به نظرم آرسنال توانایی اینکه هر فصل قهرمان شود را دارد."

ونگر از سال 2004 موفق به کسب قهرمانی با آرسنال نشده است. آرسنال در حال حاضر در رده ی پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد. آنها روز شنبه مقابل چلسی 2-0 شکست خوردند.

منبع:ورزش سه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد