کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی چلسی = پورتو / سفر به پرتغال جهت حفظ صدرنشینی

در ادامه بازى هاى هفته دول لیگ قهرمان اروپا، پورتو پرتغال در خانه میزبان آبى هاى لندن خواهد بود. 
خوزه مورینیو پس از قهرمانى یازده سال پیش خود با پورتو در رقابت هاى لیگ قهرمانان اروپا براى اولین بار برابر تیم سابق خود قرار مى گیرد. 
   
پورتو
آبى و سفید ها که فصل گذشته با پیروزى برابر بایرن مونیخ در بازى رفت خود را در آستانه حضور در مرحله نیمه نهایى این رقابت ها مى دیدند در اولین دیدار این فصل خود در لیگ قهرمانان اروپا در حالى که با دو گل از وینسنت ابوبکر از حریف اوکراینى خود پیش بودند در نهایت با گل دقایق پایانى ویتالى بویالسکى از رسیدن به سه امتیاز گام اول باز ماندند تا براى کسب اولین پیروزى اروپایى چشم به دیدار خانگى برابر چلسى داشته باشند. 
پورتو در آخرین بازى خود روز جمعه برابر تیم تازه صعود کرده و قعرنشین لیگ پرتغال، موریرنس متوقف شدند تا فاصله دو امتیازى خود با اسپورتینگ لیسبون را از دست داده باشند. شاگردان لوپتگى به لطف پیروزى هفته گذشته برابر مدافع عنوان قهرمانى، بنفیکا هم چنان با ١٤ امتیاز از شش بازى و تفاضل گل بهتر نسبت به اسپورتینگ در صدر جدول قرار دارند.
پورتو مانند سال هاى گذشته در پنجره نقل و انتقالات تابستانى چند تن از مهره هاى اصلى خود را از دست داد تا بازیکنانى همچون جکسون مارتینز و دنیلو و الکس ساندرو به ترتیب راهى تیم هاى اتلتیکو مادرید، رئال مادرید و یوونتوس شوند.
یاسین براهیمى در آستانه دیدار با چلسى هم چنان با مصدومیت زانو خود دست و پنجه نرم مى کند اما کاپیتان ایکر کاسیاس براى تقابل با خوزه مورینیو بسیار آماده نشان مى دهد. 
 
 
چلسى
مدافع عنوان قهرمانى لیگ جزیره فصل جدید را بسیار ضعیف تر از حد انتظار ها آغاز کرده است اما نتایج غیر قابل قبول این فصل آبى ها به لیگ قهرمانان اروپا سرایت نکرد تا چلسى در اولین بازى خود با چهار گل از ویلیان، اسکار، دیگو کاستا و سسک فابرگاس برابر حریف خود به برترى دست یافت تا با دستى پر راهى شهر پورتو شود. 
آبى ها که سه پیروزى متوالى در اروپا، لیگ و دور سوم جام اتحادیه را تجربه کرده بودند در آخرین دیدار خود روز شنبه در ورزشگاه سنت جیمزس پارک برابر نیوکاسل متوقف شدند تا با کسب تنها هشت امتیاز از هفت دیدار در رتبه پانزدهم جدول جزیره ایستاده باشند. در روزى که آقاى خاص بار دیگر کاپیتان اول خود، جان ترى را بر روى نیمکت نشانده بود و از حضور مهاجم اول خود، دیگو کاستا محروم شده بود با دو گل از ستاره هاى برزیلى خود رامیرس و ویلیان از سومین شکست فصل گریخت. 
با تمام این اوصاف شیر هاى لندنى در چهار تقابل از شش تقابل قبلى خود برابر پورتو به برترى دست یافتند که آخرین آن ها به مرحله گروهى فصل ١٠-٢٠٠٩ با تک گل نیکولاس آنلکا فرانسوى باز مى گردد. 
علاوه بر تیبو کورتوا، دروازه بان جوان چلسى، خوزه مورینیو بازیکن مصدوم یا محرومى در ترکیب خود ندارد تا براى کسب هر سه امتیاز بازى پاى به ورزشگاه دو دراگو شهر پورتو بگذارد. 
 
 

 
ترکیب احتمالى
پورتو: کاسیاس- پریرا- مایکون- ایندى- لایون- نواس- دنیلو پریرا- هکتور هررا- آندره- براهیمى- ابوبکر
چلسى: بگوویچ- ایوانوویچ- ترى- کیهیل- آزپیلیکوئتا- ماتیچ- فابرگاس- پدرو- اسکار- هازارد- دیگو کاستا

منبع:گاپ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد