کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی چلسی - ساوتهمپتون / نگاه ها به استمفورد بریج براى نجات آبى ها ‎ + آمار کامل بازی

در ادامه هفته هشتم رقابت هاى لیگ جزیره، ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن میزبان جدال تیم هاى چلسى و ساتهمپتون خواهد بود.

به گزراش کلوپ هواداران چلسی، شاگردان خوزه مورینیو که هفته گذشته از شکست برابر نیوکاسل گریخته اند براى کسب سومین پیروزى فصل چشم به حمایت هوادران خودى خواهند داشت. 

 

چلسى

در حالى که رقابت هاى لیگ قهرمانان اروپا براى آبى ها با پیروزى بى دردسر برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس آغاز شد، نتایج ضعیف در جزیره به بازى هاى اروپایى نیز سرایت کرد تا شیر هاى لندن در روزى که با گل دقایق پایانى ویلیان در نیمه اول به بازى برگشتند، با گل مدافع برزیلى پورتو، مایکون اولین شکست خود در چارچوب لیگ قهرمانان فصل جدید را تجربه کنند.

خوزه مورینیو در حالى برابر تیم سابق خود به میدان مى رفت که علاوه بر نیمکت نشین کردن کاپیتان جان ترى، ستاره بلژیکى خود، ادن هازارد را به همراه نمانیا ماتیچ بر روى نیمکت نشانده بود. با این حال نقشه استفاده از جان اوبى میکل در خط هافبک و انتقال سسک فابرگاس به یک خط جلوتر و بازى در پست شماره ١٠ نتیجه اى براى مورینیو در پى نداشت.

آقاى خاص هفته گذشته در ششمین دیدار خود در ورزشگاه سنت جیمز پارک نیز از رسیدن به پیروزى بازماند تا حسرت پیروزى در این ورزشگاه به دل مربى پرتغالى باشگاه باقى مانده باشد. در کنار رامیرز که هفته گذشته براى اولین بار از اکتبر ٢٠١٢ در دو بازى پیاپى براى چلسى موفق به گلزنى شد، نانیا ناتیچ و اسکار در خط هافبک قرار خواهند گرفت. دیگو کاستا دومین جلسه محرومیت خود را سپرى خواهد کرد و تیبو کورتوا تنها غایب مصدوم براى بازى برابر قدیس ها خواهد بود. 


ساوتهمپتون

شاگردان رونالد کومان به شکست خانگى برابر شیاطین سرخ واکنش مناسبى از خود نشان دادند و پس از پیروزى شش گله و قاطعانه برابر میلتون کینس دانز در دور سوم جام اتحادیه، هفته گذشته موفق شدند با گل هاى ویرجیل فن دیک، سونگ یانگ( گل به خودى) و سادیو مانه از سد سوانسى سیتى عبور کنند تا با کسب نهمین امتیاز فصل در جایگاه یازدهم جدول لیگ جزیره بایستند.

قدیس ها در حالى براى بازى برابر مدافع عنوان قهرمانى راهى لندن شده اند که در سه بازى اخیر خارج از خانه خود در لیگ به تساوى دست یافتند و از پیروزى در بازى هاى خارج از خانه فصل جدید باز مانده اند.

گرازیانو پله که با به ثمر رساندن چهار گل، در کنار اودیون ایگالو و بافتیمبى گومیس چهارمین گلزن برتر فصل جزیره تا به این جاى کار بوده است بار دیگر در نوک خط حمله قرار خواهد گرفت. سادیو مانه نیز که در پنج بازى اخیرش در ورزشگاه سنت مارى با چهار گل و چهار پاس گل در هشت گل اخیر تیمش نقش داشته است براى بازى فردا آماده خواهد بود. جوردى کلاسى و فریزر فارستر نیز بازیکنان مطرح غایب قدیس ها براى دیدار برابر چلسى خواهند بود.


ترکیب احتمالى


چلسى: بگوویچ- آزپیلیکوئتا- ترى- کیهیل- رحمان- ماتیچ- فابرگاس- اسکار- پدرو- ادن هازارد- فالکائو


ساتهمپتون: استکلنبرگ- یوشیدا- فونته- ون دیک- برتراند- وارد پروس- وانیاما- مانه- تادیچ- دیویس- پله


آمار و ارقام (اختصاصی کلوپ هواداران چلسی)


وضعیت دو تیم در جدول رده بندی لیگ



شش بازی اخیر چلسی


تمام گل زنان چلسی در لیگ برتر

سه بازی بعدی چلسی

آمار مربی ساوتهمپتون

تاریخچه حضور ساوتهمپتون در لیگ

شش بازی اخیر ساوتهپتون

آمار آخرین بازی ساوتهمپتون


منبع:کاپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد