کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آنچلوتی: بازیکنان چلسی بی انگیزه اند/مورینیو اخراج نمی شود

به عقیده کارلو آنچلوتی، دلیل نتایج ضعیف چلسی در این فصل، بی انگیزه گی بازیکنان تیم است اما تاکید می کند انتظار ندارد علی رغم نتایج ضعیف، ژوزه مورینو از سمتش اخراج شود.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، در 9 بازی ابتدایی فصل تنها توانسته 3 پیروزی کسب کند و هم اکنون با 11 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد: فکر نمی کنم مورینیو از نیمکت چلسی اخراج شود.   او کمی نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است اما در باشگاهی کار می کند که به خوبی او را می شناسند و او نیز به خوبی باشگاه را می شناسد. ژوزه یکی از بهترین مربیان تمام دوران است و اگر قرار باشد کسی این شرایط بحرانی را بهبود ببخشد، خود او است.

من عقیده دارم بزرگترین مشکل چلسی، بی انگیزه گی بازیکنان است. از نظر تکنیکی و فنی، همان تیم قهرمان فصل گذشته است. اما سطح انگیزه آنها افت کرده است. شروع افتضاحی داشتند و باید بار دیگر به مسیر پیروزی باز گردند. برای مثال، رقابت های لیگ قهرمانان می تواند به آنها کمک بسیاری کند؛ با  پیروزی در این بازیها بار دیگر اعتماد به نفس لازم به بازیکنان تزریق می شود و آنها را به مسیر اصلی باز می گرداند.

آنچلوتی که سابقه دو سال کار در چلسی و قهرمانی با این تیم در لیگ برتر انگلیس را دارد، در خصوص اخراجش از روی نیمکت این تیم در پایان دومین فصل حضورش در استمفوردبریج، گفت: من دو سال در چلسی بودم و در انجا مشکل بزرگی نداشتم. پس از دو سال کار، آنها تصمیم گرفتند مربی تیم را عوض کنند. اما باید بگویم فشار در لیگ برتر کمی کمتر از جاهای دیگر است. به عبارتی دیگر کار در انگلستان آسانتر از لیگ های دیگر است.


منبع:کاپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد