کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هامان: مورینیو التماس می‌کند که اخراجش کنند

دیتمار هامان، هافبک سابق لیورپول مدعی شد که مورینیو برای اخراج شدنش به آبراموویچ التماس می‌کند.

شاگردان مورینیو عملکرد بسیار ضعیفی در طول فصل جاری داشته اند و در حال حاضر، در رده دوازدهم جدول قرار گرفته اند. در ا روپا نیز آنها عملکرد خوبی نداشته و در رده ی سوم گروهشان قرار گرفته اند. 

  

آنها در آخرین دیدار خود نیز در کیف، مقابل دینامو متوقف شدند.هامان معتقد است که مورینیو رختکن را از دست داده و التماس می‌کند که اخراج شود.


او گفت:" بعضی موضوعات که او با آنها در این هفته و هفته های اخیر درگیر است، فاصله چندانی با بحران ندارند. نمی‌دانم که مالک باشگاه در حال حاضر چه تفکری در سر دارد و شرایط برای او چگونه است ولی به نظر من، مورینیو برای اخراج شدن التماس می‌کند. چیزی که من را راجع به چلسی نگران می‌کند این است که انگار مورینیو با بازیکنان اختلاف پیدا کرده است. او هازارد را نیمکت نشین کرده بود که البته این مشکلی نیست ولی اگر می‌خواهید واکنش منفی از بازیکنانتان نگیرید، نباید آنها را در دقیقه 89 به زمین بفرستید و تحقیرشان کنید و او این کار را  با با ارزش ترین بازیکنش انجام داد."


هامان ادامه داد:"ایوانوویچ این فصل برچسب ضعف در عملکرد خورده و به نظر من هم درست است ولی اگر این برچسب زدن فقط به یک یا دو بازیکن منتهی شود،عاقلانه است ولی مورینیو این کار را با بیشتر بازیکنانش انجام داده است. اگر به رختکن چلسی نگاه کنید، به نظرتان بیشتر تیم خواهان اخراج شدن او هستند؟ به نظر من که بله. او همه را بدون دلیل ناراحت کرده است."


منبع:ورزش 3
نظرات 1 + ارسال نظر
بهنام(طرفدار اقای خاص) پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 15:21

در اینده خیلی چیزا برای هوادارای چلسی مشخص میشه فعلا اقای خاص سکوت کرده و چیزی نمیگه که اگر بخواد بگه حقایق روشن میشه و مرد مقصر باخت های تیم رو میفهمند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد