کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی چلسی - لیورپول / جزیره در انتظار تقابل دیدنى آقاى خاص و کلوپ‎

در اولین و مهم ترین دیدار هفته یازدهم لیگ انگلستان تیم هاى چلسى و لیورپول در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 
 
دو تیم مطرح فوتبال جزیره در حالى فردا برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت که هر دو تیم به دلایل نتایج پایین تر از حد انتظار، از وضعیت مناسبى در جدول لیگ انگلیس برخوردار نمى باشند. 
   
چلسى
پس از شکست نا امید کننده برابر چکش ها و سقوط به رتبه پانزدهم جدول با متحمل شدن پنجمین شکست فصل، شاگردان خوزه مورینیو على رغم نمایش تهاجمى شان برابر استوک سیتى در جام اتحادیه، در ضربات پنالتى مغلوب حریف خود شدند تا مدافع عنوان قهرمانى رقابت ها وداعى زود هنگام با جام اتحادیه داشته باشد. 
آبى هاى لندنى که روز چهارشنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا باید برابر دینامو کیف به میدان بروند، تیبو کورتوا و برانیسلاو ایوانوویچ را هم چنان در اختیار ندارند تا بار دیگر شاهد حضور آسمیر بگوویچ و کورت زوما در ترکیب ابتدایى آقاى خاص باشیم. نمانیا ماتیچ پس از گذراندن یک جلیس محرومیت خود در کنار رامیرس کمربند خط میانى چلسى را تشکیل خواهد داد.
مهاجم اسپانیایى پر حاشیه باشگاه، دیگو کاستا نیز پس از مصدومیت در بازى برابر استوک سیتى و انتقال به بیمارستان مشکلى براى حضور در بازى فردا نخواهد داشت هر چند لوئیک رمى نیز پس از گلزنى در بریتانیا استادیوم از شرایط مناسبى برخوردار مى باشد. 
با نتایج ضعیف فصل جارى، شایعات در مورد اخراج آقاى خاص به بالاترین میزان خود در هفته هاى اخیر رسیده است و شکست احتمالى در بازى ظهر فردا مى تواند موجبات جلسه اضطرارى دیگرى را در دفتر رومن آبراهیموویچ فراهم کند. 

 
لیورپول
پس از کسب سه تساوى متوالى برابر تیم هاى تاتنهام، روبین کازان و ساتهمپتون، یورگن کلوپ اولین پیروزى خود به همراه شاگردان جدیدش را چهارشنبه شب با برترى برابر بورنموث در چارچوب مرحله یک هشتم جام اتحادیه جشن گرفت تا تیمش در مرحله یک چهارم حریف قدیس ها شود. 
لک لک ها هفته گذشته در حالى که با تک گل کریستین بنتکه فاصله چندانى با پیروزى نداشتند، با گل دقایق پایانى سادیو مانه از کسب پیروزى باز ماندند تا کلوپ براى کسب اولین پیروزى در لیگ جزیره چشم به دیدار حساس برابر آبى هاى لندنى داشته باشد. 
حبیب کولو توره آخرین بازیکن اضافه شده به لیست مصدومین باشگاه مى باشد که در جریان بازى جام اتحادیه دچار مشکل شد. علاوه بر مدافعین جوان باشگاه شامل جان فلانگان، جوزپ گومز و جوردن روسیتر، بازیکنان تاثیر گذار دیگرى شامل دنى اینگس و کاپیتان جوردن هندرسون به دلیل مصدومیت در دیدار فردا غایب خواهند بود. وضعیت آمادگى دنى استوریج پیش از بازى برابر تیم سابقش نا مشخص به نظر مى رسد تا وى به احتمال فراوان بازى فردا را از روى سکو هاى استمفورد بریج تماشا کند اما کریستین بنتکه على رغم مصدومیت اخیر خود مشکلى براى حضور در نوک خط آتش بندر نشینان نخواهد داشت. 

 
ترکیب احتمالى
چلسى: بگوویچ- زوما- ترى- کیهیل- آزپیلیکوئتا- ماتیچ- رامیرس- فابرگاس- ویلیان- هازارد- کاستا
لیورپول: مینیوله- کلاین- اشکرتل- ساخو- مورنو- چان- لوکاس- فرمینیو- میلنر- کوتینیو- بنتکه

منبع:کاپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد