کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رئیس سابق رئال مادرید: مورینیو مربی مورد علاقه پرز است؛ بازگشت او به مادرید ممکن است

طبق گفته های رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید، ژوزه مورینیو، سرمربی تحت فشار تیم چلسی می تواند در آینده جانشین رافا بنیتز در رئال مادرید شود.
 شغل مورینیو این روز ها بعد از شروع فاجعه بار فصل برای چلسی و قبلو 7 شکست در 12 مسابقه لیگ برتر مورد حدس و گمان های بسیاری قرار گرفته است. با اینحال، رومن آبراموویچ، مالک باشگاه نسبت به سرمربی خود صبوری نشان می دهد.
  
علیرغم اینکه دوران سه ساله مورینیو در سانتیاگو برنابئو پایان خوشی نداشت و او با برخی از بازیکنان تیم به مشکل خورده بود، کالدرون در مصاحبه با Talksport اظهار داشت:

این برهیچکس پوشیده نیست که رئیس کنونی رئال مادرید، فلورنتینو پرز بار ها از مورینیو حمایت کرده است. او خیلی مورینیو را دوست دارد و شما نمی توانید احتمال دیدن دوباره او بر نیمکت برنابئو را رد کنید. می دانم عجیب به نظر می رسد، اما اگر بنیتز فصل خوبی نداشته باشد و مورینیو از چلسی اخراج شود، تأکید می کنم که نمی توانید احتمال بازگشت او به مادرید را رد کنید.
 

می دانم که رئیس سعی کرد تا او را به جای بنیتز اینجا داشته باشد، اما مورینیو گفت که این را نمی خواهد و زمان مناسبی برای بازگشت نیست. اما بعد از دو یا سه سال، می توانم او را دوباره اینجا تصور کنم. مشابه این اتفاق برای چلسی هم رخ داد، آنها او را اخراج کردند اما بعداً او بازگشت. در فوتبال این طبیعی است. رئیس کنونی علاقه زیادی به مورینیو دارد، در زمان حضور او در مادرید، پرز خیلی از او حمایت کرد و مورینیو مربی مورد علاقه اوست.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد