کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: ما می توانیم در بین 4 تیم صدر جدول لیگ برتر قرار بگیریم

مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی معتقد است این تیم می تواند علی رغم شروع ضعیفش در فصل جاری لیگ برتر، در پایان فصل در میان 4تیم صدرجدول حاضر باشد.

به گزارش میرور، چلسی توانست 1-0 نوریچ را شکست دهد و تا حدی از فشار انتقادات بکاهد. 

  

مورینیو خوشحال است که تیم دوباره به جاده برد بازگشته اما می گوید این شروع یک خیزش برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر نیست:


بله تا حدی فشارها را کاهش دادیم. فشاری که روی دوش من و بازیکنان وجود دارد کاملا مشهود است. ولی ما با این شرایط کنار آمدیم و به نتیجه ای رسیدیم که به شدت نیاز داشتیم. به نظرم ما هنوز می توانیم به رده چهارم لیگ برسیم. اما اگر در مورد قهرمانی لیگ از من بپرسید به نظر من این یک ماموریت غیرممکن است. شاید تام کروز بتواند این کار را انجام دهد! اما رسیدن به تیم هایی که برای حضور در بین 4تیم برتر لیگ می جنگند ممکن است و ما می توانیم با تلاش و بهره گرفتن از امتیازاتی که رقبا ازدست می دهند به این هدف برسیم.

وی در ادامه در مورد کوستا افزود:


وقتی گل نمی زنید سنگین تر می شوید. هر بازی که در گلزنی ناموفق باشید این سنگینی را حس می کنید. هر بازی 5کیلوگرم به وزن شما اضافه می شود. در نیمه اول او دو فرصت گلزنی از دست داد. دومی واقعا موقعیت خوبی بود. نتیجه هم برای او هم برای ما مهم است. خود کوستا هم این را به خوبی می داند. البته من به خود او فکر می کنم که این چالش ها چه تاثیری بر او می گذارند. او به خوبی تمرین می کند و انسان شادی است. کوستا همه راه ها را امتحان می کند و مثبت اندیش است. اگر قرار بود کسی را برای زدن گل پیروزی تیم انتخاب کنم قطعا این بازیکن خود او می بود.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد