کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کاپیتان چلسی احتمالا دیدار مقابل تاتنهام را از دست می‌دهد

کاپیتان تیم فوتبال چلسی احتمال دیدار حساس هفته چهاردهم تیمش را از دست خواهد داد.
 جان تری در جریان پیروزی چهار - صفر تیمش مقابل مکابی مصدوم شد و از بازی بیرون رفت.
  
 به گزارش AP خوزه مورینیو که از مصدومیت این بازیکن به شدت عصبانی بود در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: من به تیم پزشکی باشگاه کاملا اعتماد دارم و می‌دانم جان همه کار برای برگشت می‌کند اما وقتی او را تعویض کردم متوجه شدم او مشکل دارد. فکر نمی‌کنم او بتواند این هفته برای ما بازی کند.

براساس این گزارش مورینیو کیفیت پایین چمن ورزشگاه را دلیل اصلی مصدوم شدن جان تری می‌داند.

منبع:وبسایت نود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد