کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: انتقادات دروگبا برای افزایش فروش کتاب هایش بود

سرمربی پرتغالی چلسی، دیدیه دروگبا را متهم کرد که با ایجاد جنجال رسانه ای در آستانه انتشار کتاب زندگی نامه اش خواهان بالا بردن میزان فروش این کتاب می باشد.

ه گزارش سایت FourFourTwo، ژوزه مورینیو با انتقاد از اسطوره باشگاه چلسی، دیدیه دروگبا، مهاجم ساحل عاجی فصل گذشته اش را متهم کرد که با انتقاد رسانه ای از بازیکنان چلسی خواسته است تا میزان فروش کتاب زندگی نامه اش را که به زودی منتشر خواهد شد، افزایش بدهد. 

  دروگبا که اکنون در لیگ MLS بازی می کند، اخیراً با انتقاد از بازیکنان چلسی از آنان خواست تا قدرت رهبری بیشتری را در زمین نشان دهند. چلسی - مدافع عنوان قهرمانی - در حال حاضر در رتبه پانزدهم جدول 20 تیمه لیگ برتر قرار دارد. در همین حال، ژوزه مورینیو در واکنش به انتقادات دروگبا اظهار داشت:

وقتی شما مصاحبه می کنید تا کتابتان را به فروش برسانید، من آن را نمی خوانم. من مصاحبه های خوب را دوست دارم. مصاحبه های افراد بزرگی همچون دیدیه (دروگبا) را با ژورنالیست ها، روزنامه ها یا شبکه های بزرگ دوست دارم. اما این یک مصاحبه نبود. این اقدامی برای فروش کتاب بود. این مرا نا امید نمی کند و واقعیت است. این کار تنها برای فروش کتاب بود. من می توانم مصاحبه دیدیه را با لذت تجزیه و تحلیل کنم، اما نه هنگامی که او برای به فروش رساندن کتاب این کار را انجام می دهد.

دروگبا که تمایلش را برای بازگشت به استمفوردبریج در قامت مربی آشکار کرده است، اخیراً در گفتگو با Mirror اعلام کرد که بازیکنان جوان چلسی باید قدرت روانیشان را افزایش دهند تا جایگاهشان در لیگ را دوباره پیدا کنند. او در این باره اظهار کرد:

بله، جان تری هنوز در چلسی حاضر است، اما سخت است که خودتان بتوانید به تنهایی از لحاظ روانی پرورش یابید. سایر بازیکنان باید با این ذهنیت (قوی) پرورش یابند. شما با این ذهنیت به دنیا نمی آیید، بلکه آن را می سازید. شاید این ذهنیت را درون خودتان داشته باشید، اما باید آن را بسازید.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد