کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی تاتنهام - چلسی؛ حساسیتی از جنس دربی لندن

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، از روز دوم هفته چهاردهم لیگ برتر، تیم های تاتنهام هاتسپر و چلسی به مصاف هم خواهند رفت.  یکشنبه (هشتم آذرماه)؛ 15:30 به وقت تهران

استادیوم وایت هارت لین

شرحی از وضعیت دو تیم

تاتنهام در حالی خود را برای یکی از مهم ترین دربی های لندن آماده می کند که پس از پذیرش شکست در هفته اول لیگ برتر مقابل منچستریونایتد، در 12 دیدار پس از آن متحمل شکست نشده است و پس از پیروزی 1-4 مقابل وستهم در آخرین بازی اش در لیگ برتر و همچنین پیروزی 0-1 مقابل قره باغ در لیگ اروپا، از روحیه ای عالی برخوردار است. از نکات منفی در کمپ تاتنهام باید به عدم حضور دله آلی در این دیدار به دلیل محرومیت اشاره کرد. هافبک جوان تاتنهام در این فصل خود را در قامت یک پدیده به فوتبال انگلستان معرفی کرده است، اما از همراهی تیمش در این بازی محروم خواهد بود. علاوه بر ناصر چدلی و الکس پیچارد که مصدوم هستند، هنوز مشخص نیست که اریک لاملا به این بازی خواهد رسید یا خیر.

در جبهه مخالف، چلسی پس از 2 پیروزی پیاپی مقابل نوریچ سیتی و مکابی از وضعیت بحرانی خود خارج شده است و پیروزی در این دیدار می تواند اعتماد به نفس زیادی را به مورینیو و شاگردانش تزریق کند. چلسی برای این دیدار دارای چند مصدوم است. تیبو کورتوآ همچنان مصدوم است و رادامل فالکائو نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی آبی های لندن در دربی این شهر نخواهد بود. جان تری پس از مصدومیت انگشت پایش در دیدار مقابل مکابی، قادر به حضور در این دیدار نخواهد بود و این بدین معناست که کرت زوما و گری کیهیل باید در قلب دفاع چلسی قرار بگیرند. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا سسک فابرگاس برای حضور در این دیدار از آمادگی مطلوب برخوردار است یا خیر.

نکات آماری بازی

- تاتنهام در 12 دیدار اخیرش در لیگ برتر شکست نخورده است.
- چلسی در 7 دیدار از 8 دیدار اخیرش در مقابل تاتنهام در همه رقابت ها، حداقل 2 گل را به ثمر رسانده است.
- چلسی در 11 دیدار از 12 دیدار اخیرش در مقابل تاتنهام در همه رقابت ها، طعم شکست را نچشیده است.

مصدومان دو تیم

ترکیب احتمالی دو تیم

وضعیت دو تیم در جدول لیگ برتر

پیش بینی سایت WhoScored از نتیجه بازی

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد