کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی چلسی - برونموث / هفته پانزدهم لیگ انگلیس + آمار

در آخرین دیدار از بازى هاى روز شنبه لیگ برتر انگلستان، مدافع عنوان قهرمانى میزبان بورنموث خواهد بود.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، تیم هاى چهاردهم و هجدهم جدول پرمیر لیگ در حالى برابر یکدیگر قرار خواهند گرفن که در آخرین دیدار خود برابر حریفان متوقف شده اند. 

   

چلسى

آبى هاى لندنى پس از پیروزى خانگى برابر نورویچ، روز یکشنبه در ورزشگاه وایت هارت لین برابر تاتنهام به نتیجه تساوى بدون گل دست یافتند تا دو امتیاز مهم دیگر را از دست داده باشند. 

آسمیر بگوویچ با احتساب دیدار خارج از خانه برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس در لیگ قهرمانان اروپا، در سه بازى اخیر موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده است که این موضوع نشان از بازگشت نسبى ثبات به فاز دفاعى تیم آقاى خاص مى دهد. 

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکى آبى ها با وجود بازگشت به تمرینات گروهى، از آمادگى کامل براى قرار گرفتن در چارچوب دروازه برخوردار نمى باشد. کاپیتان جان ترى و رامیرس نیز دو بازیکن آسیب دیده اى هستند که قادر به همراهى تیم شان نخواهند بود. 

چلسى چهارشنبه شب در آخرین دیدار از مرحله گروهى لیگ قهرمانان اروپا، در دیدارى سرنوشت ساز برابر پورتو پرتغال قرار خواهد گرفت و براى تضمین صعود به مرحله حذفى، به دنبال انتقام شکست بازى رفت خواهد بود. 


بورنموث

شاگردان ادى هاو در آخرین دیدار خود، در یک بازى مهیج در حالى برابر تافى ها با نتیجه تساوى ٣-٣ متوقف شدند که جونیور استانیسلاس گل دقیقه ٥+٩٠ روس بارکلى را در دقیقه ٨+٩٠ پاسخ داد تا تیمش را به یک امتیاز مهم خانگى برساند. 

بورنموث که اولین تجربه خود در سطح اول فوتبال انگلستان را تجربه مى کند، بیش از نیمى از گل هاى خود را در سى دقیقه ابتدایى وارد دروازه حریفان خود کرده است و در حد فاصل دقایق ٣٠ تا ٧٥ تنها یک مرتبه موفق به گلزنى شده است. 

بدترین خط دفاع لیگ برتر با دریافت سى گل در چهارده دیدار قبلى، کالوم ویلسون جوان را به دلیل مصدومیت تا پایان فصل در اختیار نخواهد داشت. آرتور بروک، کریستین آتسو و مارک گرادل دیگر بازیکنان مصدوم ادى هاو براى تقابل با شاگردان خوزه مورینیو خواهند بود. 

 


ترکیب احتمالى


جایگاه دو تیم در جدول

شش بازی اخیر دوتیم

سه بازی آینده چلسی

مربی برونوث

ترکیب برونموث در آخرین بازی


منبع:کاپ ، آمار  اختصاصی کلوپ هواداران چلسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد