کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رانیری: برگشت چلسی را تماشا کنید!

سرمربی باتجربه لسترسیتی که امسال غوغایی به راه انداخته و صدرنشین لیگ جزیره شده است، معتقد است که چلسی باوجود شروع ضعیفش در نهایت جزء 4 تیم بالانشین لیگ جزیره خواهد بود.


رانیری:“ چلسی مورینیوست و مورینیو چلسی است! در مورد آینده آن ها اطمینان دارم؛ حضور در جمع 4 تیم پایانی “.
  شاید که تا به اینجای فصل شانس یار چلسی نبوده باشد ولی وضع تغییر خواهد کرد. من برایشان احترام زیادی می گذارم. بازی آن ها مقابل پورتو را تماشا کردم. فوق العاده بازی کردند؛ توپ را به سرعت حرکت می دادند و به خوبی دفاع کردند “.

” چلسی مدافع عنوان قهرمانی است. شکی ندارم که به زودی برمی گردند و آماده مبارزه خواهند شد “.

لسترسیتی که در ابتدای فصل هدف گذاری کسب 40 امتیاز و جلوگیری از سقوط را برای خود ترسیم کرده بود حالا از عدم سقوط خود اطمینان دارد و با به دست آوردن 32 امتیاز قبل از آغاز هفته شانزدهم نگاه همگان را به خود جلب کرده است.

رانیری این مورد توجه قرار گرفتن را به نفع تیمش می داند: ” حالا همه مقدار بیشتری از ما شناخت دارند. این برای تیم، شهر و هواداران عالیست “.

” بگذارید 40 امتیاز کسب کنیم تا آن موقع صحبت از هدف جدیدمان بکنم. این زمان خوبی است که تیممان را مورد آزمون قرار دهیم؛ هدف من این است که نشان دهم تیم چه قابلیت هایی دارد و چه کارهایی می تواند انجام دهد “.

لستر سیتی چند بازی دشوار پیش روی خود دارد و پس از بازی روز سه شنبه خود باید به مصاف اورتون، لیورپول و منچسترسیتی برود. رانیری ابراز امیدواری کرده که تیمش بتواند به خوبی از پس این آزمون بربیاد: ” کلین شیت کردن برای ما بسیار مهم است چرا که می توانید به گل برسید. دیر یا زود؛ اما گل نخوردن در وهله اول قرار دارد “.
منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد