کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کیهیل: ما روبات نیستسم! / فصل برای چلسی هنوز به پایان نرسیده است

چلسی نهمین باخت خود در لیگ برتر را مقابل لستر سیتی متحمل شد تا تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله داشته باشد.

گری کیهیل

اعلام کرده که بازیکنان چلسی "روبات" نیستند که هر هفته از آنها انتظار می رود بهترین بازی خود را ارائه دهند، باید بدشانسی را هم به عنوان یک عامل بازدارنده در این فصل در نظر گرفت؛  کیهیل اعتقاد دارد وضعیتی که چلسی در این فصل به عنوان مدافع عنوان قهرمانی دچارش شده بخشی از قانون نانوشته فوتبال است که امکان دارد برای هر تیمی بوجود بیاید.

خاطرات زیادی از قهرمانی چلسی در ذهن ها نقش بسته است، این عامل مهمی در مقایسه تیم این فصل با قهرمان فصل پیش است؛ ما از احساس برخوردار هستیم و به خوبی درک می کنیم که شرایط تیم بد است. سال قبل رویایی سپری شد ولی امسال کوچک ترین شباهتی به خاطرات خوبمان ندارد، با این حال هر هفته تلاش می کنیم که این وضع را تغییر دهیم.

تمام دقایق زندگی حرفه ای یک بازیکن مثل هم سپری نمی شود، همان گونه که دیدیم امکان دارد یک تیم دو فصل متفاوت با دو چهره متفاوت داشته باشد، چیزی که مهم است واکنشی است که به این مسأله نشان می دهیم.
 ما ربات نیستیم که در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم و در طول فصول مختلف هیچ افتی نداشته باشیم، وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود، سخت تر کار می کنیم و همه به این درک رسیده ایم (از مدت ها قبل) که باید وضع را تغییر دهیم.

منبع: ورزش 11


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد