کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

جان‌تری:منتقدان من روزنامه‌نگارهای تنبل هستند

جان تری، کاپیتان چلسی، در پاسخ به منتقدان "تنبلش" اعلام کرد که قصد دارد برای 3-2 سال دیگر ‏برای آبی ها بازی کند.‏

 این مدافع باتجربه در تساوی 3-3 این هفته چلسی مقابل اورتون، هفتصدمین ‏بازی اش برای این باشگاه را انجام داد. 

  او در این دیدار ابتدا به اشتباه دروازه خودی را بازی کرد اما در ‏ثانیه های پایانی بازی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان گاس هیدینک از این دیدار به یک ‏امتیاز برسند.  ‏
او که سال گذشته قراردادش با چلسی را برای یک سال دیگر تمدید کرد، مطمئن است که با نمایش های ‏فعلی می تواند قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کند.‏
او به خبرنگاران گفت:" من مطمئنم که می توانم در چلسی بمانم. وقتی به سن خاصی می رسید، خیلی ها ‏هستند که فکر می کنند او 35 یا 36 ساله شده و پس دیگر نمی تواند سرعت قبل را ندارد اما من هرگز ‏سرعتی نبودم؛ به همین سادگی.‏
من در طول دوران حرفه ای ام هرگز سرعتی نبودم.  به نظر من این یک روزنامه نگاری تن پرورانه ‏است. آنها فقط چیزهایی که در ذهن شان است را می نویسند. اما از نظر فیزیکی من به همان خوبی چند ‏سال اخیر هستم. از نظر ذهنی هم در شرایط خوبی قرار دارم. من هنوز تشنه موفقیت هستم. می خواهم ‏قهرمان شوم و دوران حرفه ای ام را همین جا به پایان برسانم.‏
در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می کنم این است که از این منطقه از جدول خودمان را به رتبه های ‏بالاتر بکشیم."‏

منبع:ورزش سه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد