کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

استقبال داوید لوئیز از پیوستن کاستا به PSG

مدافع برزیلی پاری‌سن‌ژرمن از احتمال پیوستن مهاجم اسپانیایی چلسی به این تیم استقبال کرد
در حالی که دیگو کاستا اخیراً زیر نظر گاس هدینک گلزنی‌های خود را برای چلسی مجدداً آغاز کرده است، این روزها شایعه بازگشت او به اتلتیکومادرید شنیده می‌شود. این مهاجم 28 ساله تا به اینجای فصل در 25 بازی از رقابت‌های مختلف هشت گل برای آبی‌پوشان لندنی به ثمر رسانده است.
  
داوید لوئیز 28 ساله با استقبال از پیوستن احتمالی مهاجم برزیلی آبی‌پوشان لندنی به PSG گفت:
-
کاستا از بهترین مهاجمان اروپاست و  اضافه شدن او به هر تیمی نعمت است. فکر می‌کنم پاری‌سن‌ژرمن هم در طول سه چهار فصل گذشته نشان داده که فقط به دنبال جذب بهترین بازیکنان است. اگر دیه‌گو تصمیم بگیرد به کارش در انگلیس پایان دهد و قصد تجربه ای دیگر  را داشته باشد، از حضورش در پاری‌سن‌ژرمن استقبال می‌کنیم.

او ادامه داد:

من و کاستا در بازی با هم درگیری‌هایی داشته‌ایم، ولی باید این را درک کنید که دو «دیه‌گو»ی متفاوت وجود دارد. در زمین مسابقه او بازیکنی فیزیکی ست که حتی با حریفش سر شاخ می‌شود و این جزئی از بازی اوست. در خارج از زمین کاستا دوست خوبی است و یکی از بهترین کسانی ست که می‌توانم برای شام خوردن با او بیرون بروم.

چلسی و پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت و این فرصتی برای رویارویی دیگری میان این دو بازیکن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد