کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی چلسی - نیوکاسل؛ مصاف لشکر کلاغ های مصدوم در مقابل رکورد داران تساوی

در هفته بیست و ششم لیگ جزیره، شیرهای لندن میزبان کلاغ های نیوکاسل خواهند بود. دو تیمی که به انگیزه دورتر شدن از منطقه خطر جدول لیگ به مصاف هم خواهند رفت. 

 


تاریخزمانمکان
شنبه 24 بهمن ماهساعت 21:00 به وقت تهرانورزشگاه استمفوردبریج

 

پیش بازی

چلسی در حالی میزبان نیوکاسل خواهد بود که تنها 6 امتیاز با این تیم رده هفدهمی اختلاف امتیاز دارد. از سوی دیگر آبی پوشان در روز سه شنبه دیدار دشواری را مقابل پاریسن ژرمن در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا نیز خواهند داشت و شکست یا پیروزی در این دیدار تاثیر زیادی بر آمادگی روحی آن ها برای دیدار با پاریسن ژرمن خواهد گذاشت. همچنین احتمال آن می رود که تعدادی از بازیکنان کلیدی چلسی در دیدار مقابل نیوکاسل استراحت کنند تا برای رویارویی با پاریسن ژرمن آمادگی کامل داشته باشند.

روند نتیجه گیری چلسی در 11 دیدار اخیر جالب به نظر می رسد به صورتی که این تیم پس از ورود گاس هیدینک، در دو بازی ابتدایی مقابل واتفورد و یونایتد به تساوی دست یافت و دو بازی بعدی خود را پیروز شد و به همین صورت روند دو تساوی و دو پیروزی ادامه یافت و هم اکنون پس از دو تساوی متوالی مقابل واتفورد و یونایتد به نظر می رسد که نوبت به دو پیروزی پیاپی مقابل نیوکاسل و پاریسن ژرمن در پاریس رسیده باشد که این مسئله نیز می تواند در افزایش روحیه و ذهنیت بازیکنان موثر واقع گردد.

البته شیرهای آبی پس از مصدومیت شدید کورت زوما در دیدار قبلی و دوری حداقل 6 ماهه او از میادین فوتبال، باید تا پایان فصل به گری کیهیل به عنوان جانشین زوما در خط دفاعی اعتماد کنند. انتظار می رود زوج میکل و ماتیچ نیز طبق روال معمول هیدینک، به عنوان هافبکهای دفاعی در نظر گرفته شوند.

نیوکاسل اما در سال های اخیر نشان داده که حریفی دست و پا بسته در مقابل چلسی نیست. آن ها به معنای واقعی، گربه سیاه چلسی به شمار می روند چرا که نیوکاسل در پنج فصل اخیر لیگ جزیره بیشتراز هر تیم دیگری از چلسی امتیاز کسب کرده است. اما از سوی دیگر، هواداران چلسی می توانند به این دیدار خانگی امیدوار باشند زیرا نیوکاسل تنها 3دیدار از 49 دیداری که در استمفوردبریج در طی 62 سال برگزار کرده است را پیروز شده است! از سوی دیگر استیو مک لارن با لشکری از مصدومین مواجه شده که کار را برای او بسیار سخت کرده است. اون در حال حاضر 15 بازیکن مصدوم و محروم دارد! شاگردان استیو مک لارن تنها 7 امتیاز از 36 امتیاز خارج از خانه فصل جاری را کسب نموده اند که دو پیروزی مقابل تاتنهام و بورنموث و یک تساوی مقابل منچستریونایتد بوده است و در 9 دیدار دیگر خارج از خانه شکست خورده اند.

همچنین کلاغ ها در یک قدمی منطقه سقوط قرار دارند و در صورت شکست مقابل چلسی، خطر سقوط را حس خواهند کرد بنابرین برای گرفتن امتیازی دیگر از چلسی خواهند جنگید.

 

نکات آماری بازی

چلسی 4 دیدار اخیر خانگی خود در لیگ برتر را با تساوی پشت سر گذاشته است.

چلسی در پایان نیمه اول و نیمه دوم 4 دیدار اخیر خانگی خود با نتیجه تساوی به رختکن رفته است.

چلسی در 11 دیدار پیاپی از  زمان شکست مقابل لسترسیتی در 14 دسامبر شکست نخورده است.

چلسی 3 دیدار اخیر خانگی خود در تمامی رقابت ها مقابل نیوکاسل را با کلین شیت پشت سر گذاشته است.

در 3 بازی اخیر چلسی به طور میانگین کمتر از 2.5 گل در طول بازی به ثمر رسیده است.

چلسی در 5 دیدار از 6 دیدار اخیر خانگی خود در مقابل نیوکاسل در تمامی رقابت ها حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.

نیوکاسلی ها در 12 دیدار خارج از خانه فصل جاری خود تنها 6 گل  به ثمر رسانده اند.

پاپیس سیسه طی 5 دیدار اخیر لیگ جزیره در مقابل چلسی 4 گل به ثمر رسانده است.

 

غایبان دو تیم

ترکیب احتمالی دو تیم

پیش بینی whoscored

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد