کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

انتقاد بالاک از میکل: باید مثل یک مرد در دیوار دفاعی بایستید

بعد از اینکه ضربه ایستگاهی زلاتان ایبراهیموویچ سهواً با پای جان اوبی میکل برخورد کرده و وارد دروازه چلسی شد، میشائیل بالاک به انتقاد از این هافبک نیجریه ای پرداخت.
هافبک تیم چلسی هنگام زدن ضربه توسط زلاتان، در دیوار دفاعی قرار داشت و پشت خود را به توپ کرد و توپ به پای او برخورد کرده و با انحراف درون دروازه تیبو کورتوا قرار گرفت.
  
میکل با به ثمر رساندن گل تساوی چلسی در زمین پاریسن ژرمن، به نوعی اشتباه خود را جبران کرد اما بالاک در مصاحبه با BT Sport گفت:

شما باید مسئولیت تیم خود را به عهده بگیرید. یک ضربه ایستگاهی در آن منطقه، فرصت بزرگی برای تیم رقیب است. باید در دیوار دفاعی مثل یک مرد بایستید و پشت خود را برنگردانید چون نمی دانید چه چیزی در جریان است. اگر او پاس می داد، باید بازی را ادامه دهید. نمی توانید پشت خود را برگردانید.


ریو فردیناند هم افزود:

او این صحنه را دوباره تماشا خواهد کرد و از اینکه اینگونه پشت کرده است خجالت زده خواهد شد. بسیاری از بازیکنان در برخی مقاطع کارنامه خود چنین کاری انجام داده اند. هنگامی که اینطور مجازات می شوید و تصاویر برجسته می شود، جایی برای پنهان شدن وجود ندارد. او فقط خوش شانس بود که گل تساوی را به ثمر رساند. باید قوی بمانید و واقعاً از برخورد توپ با صورتتان استقبال کنید.


منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد