کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فردیناند انتصاب مورینیو به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد را به هواداران این تیم تبریک گفت

یار شماره ۵ سابق شیاطین سرخ، از انتخاب مورینیو به عنوان مربی جدید منچستریونایتد هیجان زده است.  
ریو فردیناند مدافع انگلیسی سال های نه چندان دور منچستریونایتد با ارسال پستی در فیسبوک، پیوستن ژوزه مورینیو به منچستریونایتد را به طرفداران این تیم تبریک گفت. وی ابتدا در توییتر خبر از انتصاب مورینیو به عنوان مربی جدید منچستریونایتد داد و سپس در صفحه فیسبوک اش در این باره مطلبی را ارسال کرد.

فردیناند در بالای مطلب یاد شده اش در فیسبوک، عکسی از خودش و آقای خاص قرار داده و نوشته است:

تبریک به مورینیو که به عنوان مربی بزرگ ترین باشگاه جهان معرفی خواهد شد!

این هیجان انگیز ترین و دشوار ترین شغل مورینیو تا به کنون به شمار خواهد رفت.

نخستین کاری که باید بکند، بر قراری مجدد "ذهنیت پیروزی" در باشگاه است. این چیزی است که باید به جمع بازیکنان و تک تک آن هایی که روزانه حول باشگاه کار می کنند، بازگردد. بازگشت باور به میان آن ها شریان های نفس کشیدن را بار دیگر در باشگاه خواهد گشود؛ چیزی که خیلی مهم است. اما انجام این امر فراتر از راه و رسم منچستریونایتد نیز به همان میزان اهمیت دارد.

شنیده ام که خیلی ها می گویند "روش مورینیو" سبکی نیست که با فوتبال منچستریونایتد همخوانی داشته باشد. هر چند، چلسی ای که مورینیو در نخستین دوره حضورش در لیگ برتر بنا نهاد به وینگر هایش متکی بود و به رقبا از راه حملات سریع ضربه می زد. آن ها وینگرهایی همچون روبن و داف داشتند که خیلی سرعتی و رو به جلو کار می کردند.

این نشانی بر این است که وی می داند چگونه آن فوتبال باب میل طرفداران منچستریونایتد را ارائه دهد.

دیگر گمانه زنی که شنیدم و جای سوال بوده، این بود که آیا وی سنت باشگاه را ادامه خواهد داد و از بازیکنان جوان بهره خواهد برد؟ در این برهه نمی توانم پاسخی به این پرسش بدم و تنها زمان این را مشخص خواهد ساخت.

چیزی که می توانم به طرفداران منچستریونایتد بگویم این است که یک قهرمان واقعی در تمامی جوانب نصیب شان شده است. کارنامه او گویای موفقیت وی است.

پس از دوران ناموفق اخیرش در چلسی در سال گذشته، من می توانم تضمین کنم که این قهرمان اینک همانند موجودی مجروح است که در پی اثبات خودش است. ژوزه پس از قهرمانی در جام اتحادیه و لیگ برتر، فصلی نا امید کننده را با چلسی داشت و من آگاهم که او می خواهد مشخصا هر چه سریع تر به فرم قبلی اش بازگردد.

او از رسانه هایی که درباره اش چیز های منفی ای می گویند و می نویسند فاصله خواهد گرفت (همه این ها موجب انگیزش حس رقابت در وی می شوند) و روی کار خودش متمرکز خواهد شد.

شخصیت بالای مورینیو برای این باشگاه ساخته شده است؛ این چیزی است که او منتظر آن بود. بهترین ها را برایش آرزو می کنم.

منبع:طرفدرای
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد